Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 14.02.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!

Tekninen asiantuntija, Realia Isännöinti, Helsinki

Realia Isännöinti on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 700 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi

Etsimme Helsinkiin Valimotien toimistoomme ammattitaitoista ja aktiivista

teknistä asiantuntijaa

Valimotien toimistomme on nykyaikainen ja moderni isännöintitoimisto, jossa työkavereinasi työskentelee runsas joukko isännöintialan ammattilaista: isännöitsijöitä, teknisiä asiantuntijoita, kiinteistösihteereitä ja asiakaspalveluneuvojia.

Tehtävässäsi vastaat asunto-osakeyhtiökohteiden korjaushankkeiden valmistelusta, osakasmuutostöiden käsittelystä sekä työmaa-aikaisesta toteutuksesta (tarkastuskäynnit ja raportointi). Työssäsi hoidat vaihtelevia hankkeita yksittäisistä katselmuksista laajojen hankkeiden koordinointiin, hankkeiden kilpailutuksista toteutuksen loppuun, tietenkin oman osaamisesi ja koulutuksesi mukaisesti. Kyky tuottaa kirjallista materiaalia selkeästi on etu. Toimit tiiviissä yhteistyössä muiden teknisten ja isännöitsijöiden kanssa ja palvelet asunto-osakeyhtiöitä Etelä-Suomen alueella, joten tarvitset työssäsi auton ja ajokortin.

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Sinulla on tehtävään soveltuva rakennustekninen koulutus / tutkinto (esim. rakennusmestari, insinööri tai muu soveltuva). Eduksesi katsotaan asunto-osakeyhtiölain, rakennusalan yleisten sopimusehtojen ja rakentamismääräyskokoelmien tuntemus, rakennustekniikan osaaminen sekä kyky itsenäisesti tunnistaa, selvittää ja johtaa joskus hyvinkin monimutkaisia rakennusten vaurioprosesseja. Arvostamme aiempaa työkokemusta kiinteistöalalta. Tuntemus korjausrakentamishankkeiden valvonnasta ja työmaakäytännöistä on eduksi. Käytössämme ovat mm. Kotopro-raportointiohjelma, Tampuuri sekä monipuoliset toimisto-ohjelmat. Tehtävässä tarvitaan lisäksi itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan. Panostamme siihen, että viihdyt meillä. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, haethan tehtävää viimeistään 14.2.2021 osoitteessa www.sympahr.net/public/pq.aspx?899be6c9. Lisätietoja tehtävästä antaa Petri Laurila, puh. 040 198 5429

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 14.02.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!