Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 20.12.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Tekninen asiantuntija, Realia Isännöinti Oy, Hämeenlinna

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto-osakeyhtiöiden isännöinnin asiantuntijapalveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä sekä teknisistä palveluista ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme eri puolilla Suomea noin 600 asiantuntijan voimin yli 40 toimistossa. Tarjoamme asiakkaillemme laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi

Hämeenlinnan yksikkömme kaipaa lisäresurssia huolehtimaan osaltaan asiakkaidemme teknisten prosessien laadukkuudesta ja etsimme toimistollemme

teknisen asiantuntijan rooliin

rakennusmestaria tai -insinööriä.

Tehtävässäsi vastaat asunto-osakeyhtiökohteiden korjaushankkeiden valmistelusta, osakasmuutostöiden käsittelystä sekä työmaa-aikaisesta toteutuksesta. Valvot työmaasuorituksia, laadit valvontasuunnitelmia ja johdat rakennushankkeiden suunnittelua, kilpailutusta sekä toteutusta. Toimit tiiviissä yhteistyössä muiden isännöitsijöiden kanssa ja palvelet asunto-osakeyhtiöitä Etelä-Suomen alueella.

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Sinulla on tehtävään soveltuva rakennustekninen ammattikorkeakoulututkinto (rakennusmestari tai insinööri). Omaat aiempaa kokemusta rakennusalalta. Eduksesi katsotaan rakennusalan yleisten sopimusehtojen ja rakentamismääräyskokoelmien tuntemus, rakennusfysiikan ja –tekniikan osaaminen sekä kyky itsenäisesti tunnistaa, selvittää ja johtaa monimutkaisia rakennusten vaurioprosesseja.

Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä ja –halua. Tehtävä edellyttää lisäksi sujuvaa kirjallista raportointikykyä. Asiakaskeskeinen työskentely on sinulle itsestäänselvyys.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen. Hämeenlinnan toimistossamme työkavereinasi työskentelee 15 isännöintialan ammattilaista; hallinnollisia isännöitsijöitä, kiinteistösihteereitä ja yksi tekninen isännöitsijä.  Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 20.12.2019 mennessä osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?1dxxxx.  Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Janne Kuittinen, janne.kuittinen@realia.fi tai p. 010-228 7008.

Lue lisää Realia Isännöinnistä työpaikkana:

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 20.12.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!