Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 01.07.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Tekninen isännöitsijä, Aarre Isännöinti Oy, Espoo

Aarre Isännöinti Oy on pääkaupunkiseudulla sijaitsevien asunto-osakeyhtiöiden isännöintiin erikoistunut ISA-auktorisoitu isännöitsijätoimisto. Toiminnan ja palvelujen jatkuva kehittäminen on yksi toiminnan peruskivi. Yritys haluaa kasvattaa asiakkaiden kiinteistöjen arvoa sekä parantaa asumisviihtyvyyttä ja asumisturvallisuutta. Työtä Aarre Isännöinnissä tekee ammattitaitoinen ja työhönsä sitoutunut, osaava tiimi. www.aarre.com

Aarre Isännöinti etsii kauttamme joustavaa ja itsenäiseen työskentelyyn tottunutta

teknistä isännöitsijää

Espoon toimipisteeseen.

Olet asiakaspalveluhenkinen, hyvät neuvottelutaidot ja yhteistyötaidot omaava osaaja. Toimit pääkaupunkiseudun alueella kiinteistöjen ylläpidon ja teknisten palvelujen parissa. Hoidat kiinteistöjen korjaushankkeita ja niiden valvontaa. Tehtäviisi kuuluu myös rakennus- ja LVIS-järjestelmien ylläpitoon liittyviä tehtäviä.

Kykenet toimimaan ennakoivasti ja olet kiinnostunut sekä itsesi että työsi kehittämisestä. Sinulla on hyvät viestintätaidot, teet mielelläsi kirjallisia tehtäviä ja hallitset myös raportoinnin. Olet positiivinen tiimipelaaja, joka nauttii työskentelystä myös muutoksien keskellä.

Sopiva pohjakoulutuksesi on rakentamisen tai talotekniikan alueelta ja jokin alan ammattitutkinto (IAT, ITS tai AIT). Sinulta löytyy ymmärrystä ja osaamista LVISA-tekniikan tai energiakäyttöön ja -säätöön liittyvistä asioista. Osaat hyödyntää työssäsi nykyaikaisia tietojärjestelmiä. Sinulta toivotaan kokemusta kiinteistöalalta tai teknisenä isännöitsijänä toimimisesta sekä jonkin verran aikaisempaa kokemusta korjausrakentamisen parista.

Sinulle on tarjolla itsenäinen työ ja kilpailukykyinen palkkaus. Kerro itsestäsi ja lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen linkin kautta mahdollisimman pian.

Lisätietoja tehtävästä antaa Jorma Brusin numerosta 010 504 9994 tai Pia Brusin numerosta 010 504 9990.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 01.07.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!