Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 20.11.2022. Kiitos mielenkiinnostasi!

Tekninen isännöitsijä, Aarre Isännöinti Oy, Vantaa, Helsinki, Espoo

Olemme pääkaupunkiseudulla sijaitsevien asunto-osakeyhtiöiden isännöintiin erikoistunut ISA-auktorisoitu isännöitsijätoimisto. Erikoisosaamistamme on hallinnollinen isännöinti ja tukenamme on laaja yhteistyökumppaniverkosto.

Toimintamme ja palvelumme jatkuva kehittäminen on yksi toimintamme peruskivi. Haluamme kasvattaa asiakkaittemme kiinteistöjen arvoa sekä parantaa asumisviihtyvyyttä ja asumisturvallisuutta. Tätä työtä meillä Aarteella tekee ammattitaitoinen ja työhönsä sitoutunut osaava tiimi.

Etsimme nyt joukkoomme

teknistä isännöitsijää

Sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot ja olet asenteeltasi positiivinen, oma-aloitteinen ja haluat jatkuvasti oppia uutta. Osaat hallita hyvin omaa ajankäyttöäsi ja IT-taitosi ovat ajan tasalla. Pystyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Pärjäät työssäsi suomen kielen lisäksi myös englanniksi.

Teknisen isännöitsijän työtehtävät ovat vaihtelevat ja yksikään työpäivä ei ole samanlainen. Työnkuva sisältää asunto-osakeyhtiöissä teknisiä tarkastuksia, tarkastusraporttien laadintaa, osakkaiden muutostyöilmoitusten tarkastamista ja muutostöiden kuten kylpyhuoneremonttien valvontaa, kosteusmittauksia, vesieristystarkastuksia ja taloyhtiöiden kunnossapitotarveselvitysten tekemistä.

Tehtäviin kuuluvat myös erilaisten pienkorjausten läpivienti: tekninen isännöitsijä tilaa suunnittelun, kilpailuttaa urakan, laatii sopimuksen ja valvoo korjaustyön. Hankkeen valmistumisen jälkeen pidetään huolta takuuaikana havaittavien vikojen ja puutteiden korjauksesta. Pienkorjauksella tarkoitetaan hanketta, johon ei palkata ulkopuolista rakennuttajakonsulttia tai valvojaa.

Toivomme, että sinulta löytyy aikaisempaa kokemusta joko teknisen isännöitsijän työstä tai muista teknisen asiantuntijan tehtävistä kiinteistöalalta. Peruskoulutuksesi on tekninen, esim. rakennusinsinööri (AMK). Alalla jo toimineena tiedät, kenelle soittaa erityyppisten korjausprojektien tullessa vastaan. Halutessasi toimenkuvaan voidaan yhdistää myös hallinnollista isännöintiä.

Jos tunnistat edellä mainitusta itsesi, haluamme ehdottomasti kuulla Sinusta! Lähetäthän hakemuksesi
Aarteen nettisivujen kautta tai sähköpostitse timo.metsala@aarre.com. Liitä hakemukseen mukaan cv:si ja palkkatoive.
Viimeinen hakupäivä on 20.11.2022. Tehtävä täytetään sopivan henkilön löydyttyä ja käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 20.11.2022. Kiitos mielenkiinnostasi!