Tekninen isännöitsijä, Fluxio Isännöinti, Espoo

Fluxio Isännöinti on isännöintialan uudistaja ja edelläkävijä. Toimintamme ytimessä on asiakaslähtöisyys, avoimuus ja tehokas toiminta. Yhtenäiset digitaaliset työkalut ja tiiviissä yhteistyössä toimiva työyhteisö ovat vahvuutemme. Tavoitteenamme on olla alan paras työpaikka.

Asiakaskuntamme kasvaessa haluamme vahvistaa teknisten isännöitsijöiden tiimiä. Haemme joukkoomme

teknistä isännöitsijää

Sinulla on nyt mahdollisuus päästä osaksi toimialaa uudistavan ja fiksumpaa isännöintiä tarjoavan kasvuyrityksen tarinaa. Tehtävässäsi toimit tiiviissä yhteistyössä isännöitsijöiden, palveluisännöitsijöiden ja muiden teknisten isännöitsijöiden kanssa. Tarkka tehtävänkuva sovitaan työntekijän kokemuksen ja osaamisen pohjalta.

Saatat olla sopiva vahvistus meille, jos sinulla on

• soveltuva tekninen koulutus.
  • kokemusta rakennus- tai kiinteistöalalta, suunnittelutehtävistä tai muista tehtävistä kiinteistöjen parissa.
  • halua toiminnan suunnitteluun ja kehittämiseen.
  • valmiutta täysin digitaaliseen toimintaympäristöön ja sähköisten työkalujen käyttöön.
  • asiakaslähtöistä ajattelua ja laadukasta palveluasennetta.
  • itsenäistä ja reipasta työskentelyotetta.
  • organisointi- ja yhteistyökykyä.

Tehtävässä tarvitset omaa autoa.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva vahvistus tiimiimme, haethan tehtävää viimeistään 31.1.2022. Lisätietoja tehtävästä antaa Kalle Grönqvist, kalle.gronqvist@fluxio.fi, 050 359 5956.

Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.