Tekninen isännöitsijä, Isännöintipalvelu Järvinen Oy, Tampere

Isännöintipalvelu Järvinen Oy on tamperelainen, innostuneista isännöinnin ammattilaisista koostuva ISA-auktorisoitu isännöintitoimisto.

Haemme nuorekkaaseen joukkoomme

teknistä isännöitsijää

Tehtäviisi kuuluu osakkaiden muutostöiden valvonta, korjaushankkeiden kilpailuttamista ja valvontaa, erilaisten kartoitusten ja selvitysten tekemistä. Olet mukana kehittämässä taloyhtiöille ennakoivaa kunnossapidon suunnitelmaa ja strategiaa. Toimit yhteistyössä hallinnollisten isännöitsijöiden kanssa.

Toivomme sinulta:

• sopivaa koulutusta esim. rakennusinsinööri tai rakennusmestari
  • tietämystä asunto-osakeyhtiöistä ja/tai rakennuttamistehtävistä

Odotamme asiakaspalveluhenkisyyttä, yhteistyötaitoja ja innostunutta asennetta. Lisäksi odotamme kykyä toimia itsenäisesti asiantuntijana.

Tarjoamme vakituisen työsuhteen ja mielenkiintoisen tehtävän, jossa pääset kehittämään teknisen isännöinnin toimintoja kasvavassa yrityksessä – sekä tietysti mukavan työympäristön.

Lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen osoitteeseen rekry@isannointijarvinen.fi viimeistään 7.5.2021. Paikka voidaan täyttää heti sopivan henkilön löydyttyä. Saat lisätietoa toimitusjohtaja Jonna Rantalalta jonna.rantala@isannointijarvinen.fi tai puhelimitse 010 271 6302.