Tekninen isännöitsijä / isännöitsijä, Eskolanmäen Kiinteistöpalvelut Oy, Kouvola

Eskolanmäen Kiinteistöpalvelut Oy on perinteikäs Kouvolalainen kiinteistö-palveluja ja isännöintiä tarjoava yritys. Henkilöstömäärämme on noin 45 ja liikevaihtomme 2,8 milj. Toimialueemme on koko Kouvola.

Haemme neljän isännöitsijän tiimiimme

teknistä isännöitsijää / isännöitsijää

Hakijalta toivomme rakennusalan teknistä tai kaupallista koulutustaustaa (ins., rkm, tradenomi tms.) isännöinnin kokemusta ja/tai koulutusta, innokasta ja positiivista asennetta moninaisten haasteiden kohtaamiseen sekä valmiutta uuden oppimiseen. Ryhmätyötaidot niin työyhteisön sisällä kuin sidosryhmien kanssa toimiessa ovat tarpeen.

Tarjoamme työpaikan perinteikkäässä, mutta nykyaikaisessa kiinteistöalan monipalveluyhtiössä. Annamme käyttöösi nykyaikaiset työvälineet. Huolehdimme myös tarvittavista lisä- ja ylläpitokoulutuksista.

Tiedustelut toimitusjohtaja Kari Vaijalta, kari.vaija@emkp.fi tai p.0400 753 923. Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoiveineen sähköpostitse 25.1.2020 mennessä osoitteeseen: kari.vaija@emkp.fi