Tekninen isännöitsijä, Lännen Isännöintipalvelu Oy, Tampere

Lännen Isännöintipalvelu Oy on osa Lännen Palveluyhtiöt Oy:tä. Isännöintipalvelumme on keskittynyt toiminnassaan asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöintitehtäviin Tampereen talousalueella. Lännen Isännöintipalvelu Oy on ISA-auktorisoitu isännöintiyritys. Lännen Palveluyhtiöissä toimii yli 200 kiinteistöalan ammattilaista. Lisäinfoa www.lkpalvelu.fi.

Isännöintipalvelumme etsii taloista ja ihmisistä tykkäävää

teknistä isännöitsijää

Tule mukaan meidän tekniseen tiimiimme, toimimaan vastuullisessa tehtävässä asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden teknisenä isännöitsijänä. Teknisen isännöitsijän tehtävien lisäksi tarjoamme mahdollisuuden myös esimies- ja kehitystehtäviin.

Arvostamme:

• kiinteistöalan insinööritutkintoa tai muuta vastaavaa rakennusalan koulutusta
  • märkätilavalvojan sertifikaattia
  • YSE:n, tuntemusta, sopimus- ja kokousteknistä taitoa
  • useamman vuoden kokemusta alasta ja halua sitoutua pitkäjänteisesti
  • kiinteistötietojärjestelmien tuntemusta / Tampuuri / Domus etc.
  • aktiivisuutta, joustavuutta ja jämerää asennetta työn tekemiseen
  • ehdotonta asiakaskeskeisyyttä ja laatuajattelua

Suhtaudut työhösi innostuneesti ja hallitset muuttuvat tilanteen sekä kykenet toimimaan ennakoivasti. Olet kiinnostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, tiimisi hyväksi. Omaat hyvät viestintätaidot ja toimit luontevasti asiakkaiden kanssa.

Projektinhallinta ja raportointi on sinulle luontainen tapa toimia. Ymmärrät prosesseja, osaat kuvata sekä parantaa toiminnan eri vaiheita. Olet joustava ja toimit luontevasti muuttuvissa työtilanteissa. Tiedostat tiimin voiman ja tiedon jakamisen arvon.

Osaat toimia moniosaajaympäristössä, arvostat omaa ja muiden osaamista. Tunnet kiinteistöalan toiminnanohjausjärjestelmät ja kiinteistödatan yhdistäminen päivittäiseen toimintaan on sinulle luontevaa. Energia- ja ympäristöasiat ovat sinulle tärkeitä ja toimit niiden parissa aktiivisesti sekä ympäristötietoisesti.

Yrityksemme toiminta perustuu osaamiseen ja asiakkaiden tarpeiden tunnistamiseen. Teknisten palveluiden toimittaminen ja kehittäminen on keskeisessä asemassa yrityksemme ja asiakkaidemme menestymisessä.

Tarjoamme sinulle avainaseman teknisen isännöinnin tiimissä, vahvan ja dynaamisen alustan kehittää teknisen isännöinnin toimintaa, yhdessä tiimiläistesi kanssa.

Lisätietoja teknisen isännöitsijän tehtävästä antaa isännöintipäällikkö Sari Pajunen, p. 050 4094599 sari.pajunen@lkpalvelu.fi.

Hakemukset palkkatoivomuksineen pyydämme lähettämään 12.12.2019 mennessä sähköpostilla osoitteeseen: sari.pajunen@lkpalvelu.fi