Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 21.06.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Tekninen isännöitsijä, Realia Isännöinti Oy, Hyvinkää

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 600 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi.

Etsimmenyt Hyvinkään toimistoomme joukkoamme vahvistamaan ammattitaitoista ja aktiivista

teknistä isännöitsijää

Hyvinkään toimistomme sijaitsee osoitteessa Hämeenkatu 18. Isännöimme asunto-osakeyhtiöitä ja liikekiinteistöjä Hyvinkäällä, Tuusulassa ja Rajamäellä. Tekninen isännöintimme hoitaa Hyvinkään lisäksi myös Riihimäen kohteita ja toimii yhteistyössä Järvenpään teknisen tiimin kanssa.

Tehtävässäsi vastaat asunto-osakeyhtiökohteiden korjaushankkeiden valmistelusta, osakasmuutostöiden käsittelystä sekä työmaa-aikaisesta toteutuksesta. Valvot työmaasuorituksia, laadit valvontasuunnitelmia ja johdat rakennushankkeiden suunnittelua, kilpailutusta sekä toteutusta. Työskentelet pääosin Hyvinkäältä käsin yhteistyössä muiden isännöitsijöiden kanssa, jonka lisäksi palvelet myös Riihimäen ja Järvenpään toimistojen asiakkaita.

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Sinulla on tehtävään soveltuva rakennustekninen ammattikorkeakoulututkinto (rakennusmestari tai insinööri) ja omaat aiempaa kokemusta rakennusalalta. Eduksesi katsotaan rakennusalan yleisten sopimusehtojen ja rakentamismääräyskokoelmien tuntemus, rakennusfysiikan ja –tekniikan osaaminen sekä kyky itsenäisesti tunnistaa, selvittää ja johtaa monimutkaisia rakennusten vaurioprosesseja ja niiden korjauksia. Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi oma-aloitteisuutta, itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä ja -halua.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen. Taustatukea päivittäiselle työllesi antaa lisäksi muun muassa yrityksen talous- ja lakipalvelut sekä yhtenäiset työkalut ja toimintatavat. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla taukojumppia, lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 21.6. 2020 osoitteessa www.sympahr.net/public/pq.aspx?736d24cf. Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Tuomas Nopanen p. 010 2287 086.

Lue lisää Realia Isännöinnistä työnantajana: www.realiaisannointi.fi/ajankohtaista/realia-isannointi-tyopaikkana-hae-mukaan-osaavaan-joukkoon

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 21.06.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!