Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.03.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Tekninen isännöitsijä, Realia Isännöinti Oy, Kuopio

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa yli 600 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi.

Etsimme nyt Kuopion toimistoomme joukkoamme vahvistamaan ammattitaitoista ja aktiivista

teknistä isännöitsijää

Realia Isännöinnin Kuopion toimisto sijaitsee Kuopion keskustassa, torilta yksi kortteli sataman suuntaan. Toimistomme asiakkaat koostuvat asunto-osakeyhtiöistä, niiden osakkeenomistajia sekä asukkaista. Toimistossa työkavereinasi työskentelee 15 muuta isännöintialan ammattilaista; hallinnollisia isännöitsijöitä ja kiinteistösihteereitä.

Tehtävässäsi vastaat asunto-osakeyhtiökohteiden korjaushankkeiden valmistelusta, osakasmuutostöiden käsittelystä sekä työmaa-aikaisesta toteutuksesta. Valvot työmaasuorituksia, laadit valvontasuunnitelmia ja johdat rakennushankkeita, niiden, kilpailutusta sekä toteutusta. Eduksi katsomme valmiuden toimia peruskorjausten rakennuttajatehtävissä. Toimit tiiviissä yhteistyössä muiden isännöitsijöiden kanssa ja palvelet asunto-osakeyhtiöitä tarvittaessa Itä-Suomen alueella; ensisijaisesti työskentelet Realia Isännöinti Kuopion toimistojen asiakkaiden parissa.

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Sinulla on tehtävään soveltuva vähintään ammattikorkeakoulutasoinen rakennustekninen tutkinto ja omaat aiempaa kokemusta rakennusalalta. Eduksesi katsotaan rakennusalan yleisten sopimusehtojen ja rakentamismääräyskokoelmien tuntemus, rakennusfysiikan ja –tekniikan osaaminen sekä kyky itsenäisesti tunnistaa, selvittää ja johtaa monimutkaisia rakennusten vaurioprosesseja ja niiden korjauksia.

Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä ja -halua.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen. Taustatukea päivittäiselle työllesi antaa lisäksi muun muassa yrityksen talous- ja lakipalvelut sekä yhtenäiset työkalut ja toimintatavat. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 31.3.2020 mennessä osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?bfe5ee60. Ole nopea sillä haastattelut aloitetaan jo hakuaikana ja paikka täytetään sopivan henkilön löytyessä. Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Maaret Siira 11.-13.3. ja 17.-20.3 numerossa 040 621 0769.

Lue lisää Realia Isännöinnistä työnantajana: https://www.realiaisannointi.fi/ajankohtaista/realia-isannointi-tyopaikkana-hae-mukaan-osaavaan-joukkoon

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.03.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!