Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 10.05.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Tekninen isännöitsijä, Realia Isännöinti Oy, Lahti

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 600 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi.

Etsimme nyt Lahden toimistoomme joukkoamme vahvistamaan ammattitaitoista ja aktiivista

teknistä isännöitsijää

Lahden toimistomme sijaitsee keskeisellä paikalla Aleksanterinkatu 27 B:ssä. Isännöimme sekä asunto- että kiinteistöyhtiöitä. Toimistossa mukavassa ilmapiirissä työkavereinasi työskentelee 22 muuta isännöintialan ammattilaista; isännöitsijöitä, kirjanpitäjiä ja asiakaspalvelijoita.

Tehtävässäsi vastaat asunto-osakeyhtiökohteiden korjaushankkeiden valmistelusta, osakasmuutostöiden käsittelystä sekä työmaa-aikaisesta toteutuksesta. Valvot työmaasuorituksia, laadit valvontasuunnitelmia ja johdat rakennushankkeiden suunnittelua, kilpailutusta sekä toteutusta. Toimit tiiviissä yhteistyössä muiden isännöitsijöiden kanssa ja palvelet asunto-osakeyhtiöitä Itä-Suomen alueella.

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Sinulla on tehtävään soveltuva rakennustekninen ammattikorkeakoulututkinto (rakennusmestari tai insinööri) ja omaat aiempaa kokemusta rakennusalalta. Eduksesi katsotaan rakennusalan yleisten sopimusehtojen ja rakentamismääräyskokoelmien tuntemus, rakennusfysiikan ja –tekniikan osaaminen sekä kyky itsenäisesti tunnistaa, selvittää ja johtaa monimutkaisia rakennusten vaurioprosesseja.

Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä ja -halua.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen. Taustatukea päivittäiselle työllesi antaa lisäksi muun muassa yrityksen talouspalvelut sekä yhtenäiset työkalut ja toimintatavat, jolloin isännöitsijänä voit keskittyä tehokkaasti omaan ydintehtävääsi. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 10.5.2019 mennessä osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?a2c41635.  Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönjohtaja Tuula Niukkanen numerossa 010 228 7108 tai sähköpostitse tuula.niukkanen@realia.fi

Lue lisää Realia Isännöinnistä työnantajana: https://www.realiaisannointi.fi/ajankohtaista/realia-isannointi-tyopaikkana-hae-mukaan-osaavaan-joukkoon

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 10.05.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!