Tekninen isännöitsijä, Realia Isännöinti Oy, Tampere

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto-osakeyhtiöiden isännöinnin asiantuntijapalveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä sekä teknisistä palveluista ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme eri puolilla Suomea noin 600 asiantuntijan voimin yli 40 toimistossa. Tarjoamme asiakkaillemme laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi

Etsimme nyt Tampereen toimistoomme joukkoamme vahvistamaan ammattitaitoista ja aktiivista

teknistä isännöitsijää

Tampereen toimistomme sijaitsee keskeisellä paikalla Hämeenpuistossa. Olemme talousalueemme suurin isännöintiyksikkö. Isännöimme sekä asunto- että kiinteistöyhtiöitä.

Toimiston mukavassa ilmapiirissä työkavereinasi työskentelee yli 40 isännöintialan ammattilaista; isännöitsijöitä, teknisiä isännöitsijöitä, kirjanpitäjiä ja asiakaspalvelijoita. Tekniseen yksikköömme kuuluu tällä hetkellä 6 teknistä isännöitsijää.

Teknisen isännöitsijän tehtävänä on palvella asiakasyhtiöitämme monipuolisesti niiden teknisissä tarpeissa. Tyypillisiin teknisen isännöitsijän tehtäviin sisältyy mm. erilaisten teknisten ongelmien selvittely / kartoittaminen kiinteistöllä, osakasmuutostöiden valvonta, rakennusteknisten palveluiden kilpailutus ja hankkiminen, erilaiset katselmukset, korjausrakennushakkeissa tilaajan teknisenä edustajana toimiminen jne. Teknisen isännöinnin tehtäväkenttä on monipuolinen ja laaja. Tehtävänkuvaasi voidaan tarvittaessa muokata kykyjesi mukaan. Tehtävässäsi toimit tiiviissä yhteistyössä isännöitsijöiden ja teknisten isännöitsijöiden kanssa.

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Sinulla on tehtävään soveltuva rakennustekninen ammattikorkeakoulututkinto (rakennusmestari tai insinööri) ja omaat aiempaa kokemusta rakennusalalta. Eduksesi voidaan katsoa esim. aiempi kokemus korjausrakentamisen työnjohtotehtävistä tai kiinteistöalan teknisistä tehtävistä.

Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi laadukasta kirjallista ulosantia, itsenäistä ja reipasta työskentelyotetta, organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä ja -halua.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen. Taustatukea päivittäiselle työllesi antaa teknisen organisaation lisäksi muun muassa yrityksen yhtenäiset työkalut ja toimintatavat. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 5.7.2019 osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?5466fcdc.  Lisätietoja tehtävästä antaa teknisen yksikön päällikkö Panu Rasimus numerossa 010 228 1464 tai sähköpostitse panu.rasimus@realia.fi

Lue lisää Realia Isännöinnistä työpaikkana ja teknisen isännöitsijän työstä: https://www.realiaisannointi.fi/ajankohtaista/tekninen-isannoitsija-auttaa-vauriokartoituksissa-muutostoiden-valvonnassa-ja