Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 04.02.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!

Tekninen isännöitsijä, REIM Tampere Oy, Tampere

Yrityksemme ammattitaito perustuu pitkäaikaiseen kokemukseen isännöintialalta. Hoidamme työmme nopeasti, luotettavasti ja ammattitaitoisesti. Tarjoamme monipuolisia palvelukokonaisuuksia turvaten kiinteistön arvon säilymisen ja valvomme taloyhtiön etua sopimusasioissa. Asiakkainamme on sekä asunto-osakeyhtiöitä että kiinteistöyhtiöitä Tampereella ja sen ympäristökunnissa.

Takaamme ammattitaitomme henkilökunnan jatkuvalla kouluttamisella. Isännöintimme kattaa taloyhtiön koko hallinnon kirjanpidosta korjausten hoitamiseen. Olemme ISA-auktorisoitu isännöintitoimisto ja sitoutuneet noudattamaan isännöinnin eettisiä ohjeita.

Tule meille

tekniseksi isännöitsijäksi

REIM Tampere Oy tarjoaa ammattitaitoisen ja energisen työyhteisön, jossa työntekijästä pidetään huolta. Tällä hetkellä työyhteisöömme kuuluu 26 työntekijää, joista 3 työskentelee teknisen isännöinnin parissa.

Haemme joukkoomme tekniseksi isännöitsijäksi hyvää tyyppiä, jolla on kokemusta teknisestä isännöinnistä tai rakennusalalta tai vahinkopuolelta ja tekninen koulutustausta. Tarjoamme sinulle kehittyvän työympäristön, jossa voit tehdä töitä nykyaikaisin laittein ja ohjelmistoin.

Toivomme, että tuot työyhteisöömme oman iloisen persoonasi, oma-aloitteisen työtavan sekä hyvät viestintätaidot. Välität siitä mitä teet ja olet ylpeä työstäsi.

Mikäli haluat kuulla lisää mahdollisuudesta liittyä joukkoomme, niin olethan yhteydessä toimitusjohtaja Susanna Nevaan sp. susanna.neva@reim.fi tai puhelimitse 044-3719453.

Hakemukset palkkatoiveineen 4.2.2021 mennessä sähköpostilla edellä mainittuun sähköpostiin. Haastatteluja voimme tehdä jo hakuaikana.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 04.02.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!