Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 08.11.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Tekninen isännöitsijä, SKH-Isännöinti Oy, Kajaani

SKH-Isännöinti Oy on pääkaupunkiseudulla vuodesta 1982 toiminut auktorisoitu isännöitsijätoimisto, joka toteuttaa uuden ajan isännöintiä SKH Isännöintimallin mukaisesti. Isännöinnissämme on lähes 300 pääasiasiassa as oy -muotoista taloyhtiötä pääkaupunkiseudulla. Arvomme ovat luottamus, riippumattomuus, pitkäjänteisyys, kehityshakuisuus, arjen kunnioitus, avoimuus ja ripeys. Palveluksessamme työskentelee noin 55 kiinteistöalan asiantuntijaa. Kajaanin toimipisteemme avasimme 2009 kahden henkilön vahvuudella ja tällä hetkellä Kajaanin toimipisteessämme työskentelee jo kaksitoista isännöintialan ammattilaista.

Haemme

teknistä isännöitsijää

Kajaanin toimipisteeseemme.

Toimiston ominaisuuksia ovat hyvä työilmapiiri, jatkuvasti kehittyvä työkulttuuri ja tuloksellisuus. Tarjoamme sinulle jatkuvan työsuhteen, mukavat työkaverit sekä mahdollisuuden kehittää kasvavan yrityksen toimintaa.

Tehtävänäsi on toimia teknisen isännöinnin tehtävissä. Kuulut osaksi toimivaa ja menestyksekästä, pääosin Kajaanissa toimivaa tiimiä. Teknisen isännöinnin tehtäväkenttä muodostuu taloyhtiökohtaisena teknisenä isännöitsijänä toimimisesta, sisältäen taloyhtiön rakennuttamistoimia, korjausten ja vahinkotapauksien organisointia, korjaustoiminnan suunnittelua, sekä teknistä neuvontaa. Työ tehdään Kajaanista käsin kohdistuen pääkaupunkiseudulla sijaitseviin taloyhtiöihin.

SKH Malli perustuu ryhmätyöhön, jossa taloyhtiön asioita hoidetaan tiimeissä. Tukenasi on oman organisaatiomme tekninen, taloudellinen, hallinnollinen sekä juridinen osaaminen.

Edellytämme sinulta itsenäistä otetta työhön, ongelmanratkaisukykyä ja oma-aloitteisuutta. Olet hyvät vuorovaikutustaidot omaava itsenäinen joukkuepelaaja ja haluat ottaa vastaan haasteita, oppia uutta ja menestyä. Myös informaation hallinta, lukuisten samanaikaisten projektien parissa työskentely ja erityisesti sähköiset toimintatavat ovat sinulle luontaisia.

Vaatimuksenamme on korkeakoulutasoinen rakennusalan tutkinto. Aiempi työkokemus alalta katsotaan eduksi. Aikaisempi kokemus isännöinnistä, projektityöskentelystä ja rakennuttamisesta katsotaan eduksi, tarvittaessa opetamme sen sinulle.

Lisätietoja antaa Juha Uusitalo, teknisten isännöitsijöiden tiiminvetäjä, puh. 045 161 2668.

Lähetä hakemuksesi ja CV palkkatoivomuksineen osoitteeseen juha.uusitalo@skh.fi. Haastattelut aloitetaan ja paikka täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 08.11.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!