Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 14.06.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Tekninen isännöitsijä, Y-Säätiö, Helsinki

Y-Säätiö on yleishyödyllinen organisaatio, joka edistää yhteiskunnallista oikeudenmukaisuutta tarjoamalla kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja ihmisille, joiden on vaikea löytää asuntoa. Säätiö on poliittisesti sitoutumaton ja voittoa tavoittelematon. Säätiöllä on yli 17 000 asuntoa yli 50 paikkakunnalla. / ysaatio.fiM2-Kodit on Y-Säätiön kokonaan omistama yhtiö, joka omistaa ja hallinnoi Y-Säätiön kohtuuhintaisia ARA-vuokra-asuntoja ympäri Suomea. / m2kodit.fi
Etsimme Helsingin Hakaniemessä sijaitsevaan toimistoomme vakituiseen työsuhteeseen

teknistä isännöitsijää

talotekniikan asiantuntijaksi.

Työhösi kuuluu kilpailuttamiesi hankkeiden valvonta, ohjaaminen ja raportointi PTS:n mukaisesti. Oman mausteensa työhön tuovat suunnittelemattomat korjaushankkeet, kuten vesivahingot ja vastaavat ennalta-arvaamattomat työt, joiden rakennuttamistoimenpiteistä ja organisoinnista vastaat.

Sinulle nimetään omia kohteita, joissa toimit teknisenä isännöitsijänä. Kohteemme ovat asuin- ja palvelutaloja. Tämän lisäksi vastaat Etelä-Suomen talotekniikasta yhdessä talotekniikkainsinöörin kanssa. Pääset osaksi isännöinnin ammattilaisten tiimiä, jossa yhteistyössä ratkaistaan ongelmia.

Tavoitteemme on olla hiilineutraali 2035 sekä tarjota kohtuuhintaista asumista kasvukeskuksissa, tähän pyrkimykseen päästäksemme meidän täytyy olla tehokkaita ja kustannustietoisia, ymmärtäen tekniset vaatimukset.

Toivomme, että olet neuvottelutaitoinen, hyvät sosiaaliset taidot omaava sekä motivoitunut oman alasi ammattilainen.

Edellytämme

• tekniikan alan peruskoulutusta (esim. insinööri tai teknikko)
  • kokemusta korjausten teettämisestä sekä riittävää teknistä osaamista ja kustannustietoutta korjausrakennushankkeista ja niiden kilpailuttamisesta
  • osaamista kiinteistöjen energiatehokkuudesta sekä uusiutuvien energiamuotojen käytöstä kiinteistöissä
  • voimassa olevaa ajokorttia ja omaa autoa tehtävän suorittamiseen

Arvostamme

• tehtävään soveltuvaa isännöintialan koulutusta (ITS TEK tai vastaava)

Tarjoamme

• vakituisen työsuhteen vakaan työnantajan palveluksessa
  • mahdollisuuden kehittää ja kehittyä asiantuntijaorganisaatiossa
  • osaavien ammattilaisten tuen ja kannustavan työilmapiirin
  • nykyaikaisen työskentely-ympäristön ja työvälineet
  • kilpailukykyiset henkilöstöedut

Tule mukaan osaksi tehokasta ja toimivaa tiimiä!

Kysy lisää 4.6.2020 ja 11.6.2020 klo 13-14 kiinteistöpäällikkö Matti Peltolalta, p. 020 702 0356.

Jos tehtävä tuntui omalta, täytä hakemus palkkatoivomuksineen ja ansioluetteloineen 14.6.2020 mennessä.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 14.06.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!