Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 22.01.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Tekninen isännöitsijä, Y-Säätiö, Lahti

Y-Säätiö on yleishyödyllinen organisaatio, joka edistää yhteiskunnallista oikeudenmukaisuutta tarjoamalla kohtuuhintaisia vuokra-asuntoja ihmisille, joiden on vaikea löytää asuntoa. Säätiö on poliittisesti sitoutumaton ja voittoa tavoittelematon. Säätiöllä on yli 17 000 asuntoa yli 50 paikkakunnalla. / www.ysaatio.fi

M2-Kodit on Y-Säätiön kokonaan omistama yhtiö, joka omistaa ja hallinnoi Y-Säätiön kohtuuhintaisia ARA-vuokra-asuntoja ympäri Suomea. / www.m2kodit.fi

Haemme Lahdessa sijaitsevaan toimistoomme vakituiseen työsuhteeseen

teknistä isännöitsijää

talotekniikan ja rakennustekniikan asiantuntijaksi.

Teknisen isännöitsijän työtehtäviin kuuluvat mm. asuinkiinteistöihin liittyvät huolto- ja ylläpitokorjausten toteutukset, energianhallinnan toteuttaminen kustannustehokkaasti ja asiakaslähtöisesti sekä korjaustoiminnan pitkän aikavälin suunnittelu ja budjetointi.

Toivomme, että olet innostunut, motivoitunut, kustannustietoinen, järjestelmällinen ja oma-aloitteinen, etkä pelkää kiireistäkään työpäivää.

Edellytämme

• rakennusmestarin tai insinöörin (rakennus, talotekniikka, LVI tai kiinteistönpitotekniikka) koulutusta
  • kokemusta korjausten teettämisestä sekä riittävää teknistä osaamista ja kustannustietoutta korjausrakennushankkeista ja niiden kilpailuttamisesta
  • energiahallinnan ja ympäristöasioiden asiantuntemusta
  • halua oppia uutta sekä kehittää omaa ja yksikön toimintaa
  • voimassa olevaa ajokorttia ja omaa autoa tehtävän suorittamiseen
  • matkustusvalmiutta

Tarjoamme

• vakituisen työsuhteen vakaan työnantajan palveluksessa
  • mahdollisuuden kehittää ja kehittyä asiantuntijaorganisaatiossa
  • osaavien ammattilaisten tuen ja kannustavan työilmapiirin
  • nykyaikaisen työskentely-ympäristön ja työvälineet

Tule mukaan rakentamaan tehokasta ja toimivaa tiimiä!

Jos tehtävä tuntui omalta, täytä hakemus palkkatoivomuksineen ja ansioluetteloineen osoitteessa ysaatio.fi/rekry 22.1.2019 mennessä.

Puhelintiedusteluihin vastaa 15.1.2019 klo 13-14 ja 17.1.2019 klo 13-14 kiinteistöpäällikkö Jussi Korja, p. 020 702 0226.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 22.01.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!