Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 01.02.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!

Tiiminvetäjä, Realia Isännöinti Oy, Turku

Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Realia Isännöinti on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 700 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi.

Haemme nyt asiakaspalvelukeskukseemme Turkuun

tiiminvetäjää

Turun toimistomme sijaitsee keskeisellä paikalla Aurajoen varrella. Tiiminvetäjänä toimit osana Realia Isännöinnin asiakaspalvelutiimiä vastaten asiakkaiden puheluihin ja sähköposteihin. Lisäksi vastaat tiimisi operatiivisesta toiminnasta, tavoiteseurannasta ja työnohjauksesta sekä perehdyttämisestä. Raportoit tehtävässäsi yksikönpäällikölle.

Olet innostunut itsesi ja tiimisi kehittämisestä. Sinulla on aiempaa kokemusta asiakaspalvelun tiiminvetotyöstä ja osaamista mielellään myös kiinteistöalalta. Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta erinomaisia asiakaspalvelutaitoja, Contact Center -osaamista, nopeutta ja priorisointikykyä ratkaista asioita hektisessä ympäristössä sekä paineensietokykyä, tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä. Hymysi ei hyydy kovimmankaan kiireen keskellä.  IT-taitosi ovat ajan tasalla, käytät sujuvasti MS Office-ohjelmia ja omaksut uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Kokemus Tampuuri-ohjelmistosta ja puhelintyöstä ovat eduksi.

Asenteeltasi olet oma-aloitteinen, toimeen tarttuva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja, joka ottaa vastuun työstään ja kannustaa omalla esimerkillään tiimiä onnistumaan. Olet tehokas, ongelmanratkaisukykyinen ja nopea päätöksentekijä. Pystyt tarvittaessa joustamaan ja koet muutoksen mahdollisuudeksi.  Persoonana olet sosiaalinen, reipas ja positiivinen. Puhut sujuvaa suomea ja englantia.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtävänkuvan Suomen suurim­massa kiinteistöjohtamisyrityksessä. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan. Panostamme siihen, että viihdyt meillä. Meillä on liukuva työaika ja etätyömahdollisuus, jotta työn ja yksityiselämän yhdistäminen olisi mahdollisimman jouhevaa. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla taukojumppia, lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta

Kiinnostuitko? Lisätietoa tehtävästä antaa asiakaspalvelujohtaja Mervi Ihalainen, p. 040-5648993. Haethan tehtävää viimeistään 1.2.2021 osoitteessa www.sympahr.net/public/pq.aspx?2ea7726d. Liitäthän mukaan ansioluettelosi sekä palkkatoiveesi.

Lue lisää Realia Isännöinnistä työpaikkana: www.realiaisannointi.fi/hae-mukaan-osaavaan-joukkoon

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 01.02.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!