Toimistoisännöitsijä, Realia Isännöinti, Helsinki

Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Realia Isännöinti on Suomen suurin asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden isännöinnin palveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme Suomessa noin 700 asiantuntijan voimin. Tarjoamme asiakkaillemme hyvää ja laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi

Haemme nyt Helsinkiin Valimotielle asiakaspalveluhenkistä ja aktiivista

toimistoisännöitsijää

Valimotien toimistomme on nykyaikainen ja moderni isännöintitoimisto, jossa työkavereinasi työskentelee runsas joukko isännöintialan ammattilaisia: isännöitsijöitä, teknisiä asiantuntijoita ja asiakaspalveluneuvojia. Toimistomme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Pitäjänmäessä.

Toimit isännöitsijöiden työparina isännöintikohteiden asioissa. Vastaat lisäksi toimistollamme käyvien asiakkaidemme asiakaspalvelusta. Ratkaiset asiakkaan ongelmia, otat vastaan toimeksiantoja ja ohjaat ne tarvittaessa eteenpäin oikealle henkilölle. Huolehdit siitä, että asiakkaat saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Onnistut tehtävässä, jos:

Sinulla tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus ja aikaisempaa työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja kiinteistöalalta. IT-taitosi ovat ajan tasalla, käytät sujuvasti MS Office -ohjelmia ja pystyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Kokemus Tampuuri-ohjelmistosta sekä vastike- ja vuokrakirjanpidosta auttaa sinua tehtävässä menestymisessä. Olet oma-aloitteinen, toimeen tarttuva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja. Työskentelet huolellisesti, ahkerasti ja joustavasti. Luonnollisesti omaat myös erinomaiset vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidot.

Mitä me tarjoamme sinulle:

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän. Kuulut Suomen isoimpaan ammattilaisten tiimiin, ja koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta.  Taustatukea päivittäiselle työllesi antavat muun muassa yhtenäiset työkalut ja toimintatavat. Panostamme siihen, että viihdyt meillä. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon.

Näin pääset työkaveriksemme!

Jos koet olevasi etsimämme henkilö, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 14.3.2021. Täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Anssi Aittasalmi, p. 040 643 4364.