Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 17.04.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Toimistosihteeri, Kiinteistöjuridia, Tampere

Kiinteistöjuridia on pirkanmaalainen perheomisteinen kehityksen kärjessä oleva osaava ja yli 20 vuotta alalla toiminut ammattitaitoinen isännöintitoimisto, joka palvelee neljän toimiston vahvuudella.

Haemme hyvähenkiseen ja dynaamiseen työyhteisöömme vastuullisen työasenteen omaavaa

toimistosihteeriä,

jolla on edellytyksiä hoitaa myös avustavan isännöitsijän tehtäviä.

Tehtäviin kuuluu isännöintitoimiston asiakaspalvelun tehtävien hoitaminen itsenäisesti asiakaspalvelutiimin jäsenenä.

Edellytämme aitoa halua toimia kiinteistöalalla. Palkattavalta henkilöltä odotamme hyvää vuorovaikutus- ja organisointikykyä sekä riittävää tietoteknistä osaamista.

Aikaisempi työkokemus alalta katsotaan eduksi, mutta ei välttämätön. Alan lisäkoulutuksesta kiinnostuneille tarjoamme mahdollisuuden kouluttautua Kiinteistöjuridiassa jo 10 vuotta käytössä olleen koulutuspolun kautta työn ohessa. Koulutuspolun kautta on joukkoomme kasvanut monilta eri aloilta tulleista alan asiantuntijoista isännöintialan ammattilaisia.

Tarjoamme tehokkaasti toimivan työyhteisön, jossa on valmiina toimivat työkalut käytettäväksi tehtävässä menestymiseen yhdessä mukavien työkavereiden kanssa.

Työsuhde on määräaikainen (yli 12kk), jonka jälkeen mahdollisuus toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Hakuaika päättyy pe 17.04.2020, klo: 14.00 mennessä. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana.  Hakemukset tulee lähettää sähköpostitse molempiin osoitteisiin: anne.pakkanen@kiinteistojuridia.fi ja maarit.talvitie@kiinteistojuridia.fi

lisätietoa saat: www.kiinteistojuridia.fi

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 17.04.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!