Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 17.02.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Toimitusjohtaja, Isännöintiliitto, Helsinki

Isännöintiliitto auttaa isännöintiä kehittymään ja luomaan paremmat mahdollisuudet tulevaisuuden asumiselle. Toimimme isännöitsijöiden ja isännöintipalveluja tuottavien yritysten ja yhteisöjen valtakunnallisena etujärjestönä. Isännöintiliittoon kuuluu 580 jäsenyritystä ja 23 yhdistystä. Tänä vuonna täytämme 15 vuotta.

Osaavat asiantuntijamme työskentelevät muun muassa jäsenpalveluiden, koulutusten, kehityksen, lakiasioiden, viestinnän sekä digitaalisten palveluiden parissa. Isännöintiliiton toimisto sijaitsee Kampissa Helsingissä.

15-vuotias Isännöintiliitto hakee

toimitusjohtajaa

viemään isännöintialaa rohkeasti eteenpäin.

Haluatko päästä kehittämään alaa, jolla on vaikutus yli 2 miljoonan suomalaisen arkeen?
Isännöintiliiton toimitusjohtajana vastaat operatiivisesta ja strategisesta johtamisesta. Johdat lähes 30 henkilön kehityshenkistä asiantuntijaorganisaatiota yhteistyössä liiton hallituksen kanssa. Toimit tiiviisti yhteistyökumppanien ja sidosryhmien kanssa jäsenten ja alan eduksi.

Toivomme sinulta halua ja kykyä vaikuttaa sekä näkemystä ja rohkeutta toimia koko alan uudistajana. Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto ja kokemusta johtamisesta. Sinulla on hyvät yhteistyötaidot ja kyky rakentaa verkostoja. Johdat sekä henkilöstöä, vaikuttamista että liiketoimintaa sitoutuneesti ja sydämellä. Arvostat isännöintiä ja kokemus isännöinti- tai kiinteistöalan johtotehtävistä katsotaan eduksi.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen ja CV:si viimeistään 17.2.2019 Mercuri Urvalin sivujen kautta www.mercuriurval.fi, viite FI-13703. Lisätietoja antavat Mercuri Urvalin seniorikonsultit Ari Rantala, puh. 040 822 7042 ja Anni Saarinen 040 710 8656

www.isannointiliitto.fi

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 17.02.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!