Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.10.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Toimitusjohtaja, Sp-Isännöintipalvelut Oy, Somero

Sp-Isännöintipalvelut Oy on kesällä 2019 perustettu uusi toimija isännöintialalla. Tavoitteenamme on rakentaa paikallisesti alueensa vahvin isännöintitoimisto, joka erottautuu kilpailijoista palvelulla ja paikallisuudella sekä hymyllä ja huolenpidolla! Yrityksen omistaa Someron Säästöpankki, joka takaa yrityksen kasvulle vahvat taustavoimat. Tällä hetkellä toimimme Somerolla, mutta tavoitteenamme on laajentaa yrityksen toiminta kaikille konttoripaikkakunnillemme.

Kasvun tekijäksi haemme

toimitusjohtajaa

Sp-Isännöintipalvelut Oy:lle. Tehtävänäsi on rakentaa Suomen paras isännöintialan toimija!

Tehtävään kaipaamme Sinua, jolla on

• Kokemusta itsenäisestä työskentelystä isännöintialalla.
  • Tahtoa ja motivaatiota lähteä kasvattamaan yhtiötä nopeasti ja tavoitteellisesti samalla luoden jotain uutta ja erilaista – paikallisesti erottautuvaa palvelua.

Miksi juuri Sinun, kokeneen ja intohimoisen kehittäjän kannattaa hakea meille töihin:

• Pääset rakentamaan uuden yrityksen kulttuuria ja luomaan itsesi näköistä menestyvää yritystä.
  • Saat riittävät resurssit, joiden avulla pystyt oman vahvan osaamisesi avulla rakentamaan, laajentamaan ja kehittämään isännöintialalla positiivisesti erottuvaa toimijaa.
  • Haemme kasvua – sinä saat kertoa, miten sen teemme.

Tehtävään voit hypätä, kun nykyisistä kiireistäsi ehdit, kuitenkin mahdollisimman nopeasti.

Tarjoamme sinulle tarvittavat työvälineet sekä houkuttelevan palkitsemiskokonaisuuden, jonka avulla toteutamme yhdessä asiakkaille parhaan mahdollisen kokemuksen. Paikallisesti – lähellä Sinua.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen  31.10 mennessä osoitteeseen someronsp.rekry@saastopankki.fi. Kirjoita hakemukseen myös millaisena visioit Sp-isännöintipalvelun 5 vuoden päästä ja miten sinne tullaan pääsemään johdollasi.

Lisätietoa tehtävästä on saatavilla keskiviikkona 9.10 kello 15-17 ; tiistaina 15.10 kello 12-16 ; torstaina 17.10 kello 10-15

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 31.10.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!