Vastaava isännöitsijä, Isännöintipalvelu Isarvo Oy Tampere

Isännöintipalvelu Isarvo Oy on palvellut asiakkaitaan menestyksellisesti jo yli kolme vuosikymmentä. Tarjoamme nykyaikaista isännöintipalvelua yhdeksällä paikkakunnalla. Työllistämme n. 50 palveluhenkistä isännöinnin ammattilaista. Asiakasyhtiöiden taloudesta ja kiinteistöstä pidetään hyvää huolta, teemme oikeita asioita ja tuotamme arvoa kiinteistölle.

Oletko sinä uusi Tampereen toimiston vastaava isännöitsijä ja uusi yksikön johtajamme?

Etsimme nyt Tampereelle kokenutta

isännöitsijää,

joka on valmis ottamaan seuraavan askeleen urallaan. Työssäsi vastaavana isännöitsijänä vastuullasi ovat ​isännöitävien taloyhtiöiden lisäksi oman yksikkösi vetäminen ja kehittäminen osana ammattitaitoista tiimiä.

Tukenasi on yhteen hitsautunut Tampereen henkilöstö, mutta myös muiden toimistojen vastaavien isännöitsijöiden tiimi sekä konsernin johto. Lisäksi pääset osaksi johtoryhmää vaikuttamaan toimintamme kehittämiseen ja päätöksentekoon.

Vastaava isännöitsijä vastaa myös yksikkönsä myynnistä, johon olemme panostaneet merkittävästi. Saat koulutuksen, selkeän prosessin myyntiin sekä myyntivalmentajan tuen, joten sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta myynnistä.

Työpaikkana olemme rento ja parhaita käytänteitä hakeva, vakaa perhekonserni. Koemme päätavoitteeksemme kasvattaa taloyhtiöiden arvoa, ja tähän tähtäämme osaavalla henkilökunnalla, asiakaspalveluasenteella ja ratkaisukeskeisellä toiminnalla. Tehtävässä saat kilpailukykyistä palkkaa.

Mikäli olet iloinen ja rento, isännöitsijän ammattitutkinnon omaava isännöitsijä, laita hakemuksesi viipyilemättä sähköpostilla!

Hakemukset ansioluetteloineen sekä lisätietoa tehtävästä:
Marcus Johansson, marcus.johansson@isarvo.fi / 044 7655978
Pasi Pesonen, pasi.pesonen@isarvo.fi / 040 593 6353​​​