Vastaava isännöitsijä, ISTO Etelä-Suomi Oy, Lohja

Isännöintitoimisto ISTO tuottaa Etelä-, Keski- ja Itä-Suomessa asiakkaiden tarpeita vastaavia kiinteistöjohtamisen palveluita kustannustehokkaasti ja ammattitaitoisesti. Perustamme toimintamme avoimeen vuorovaikutukseen niin asiakasyhtiöiden, yhteistyökumppaneiden kuin oman henkilöstön kesken. Laadukas ja säännöllinen täydennyskoulutus ja sitä kautta ammattitaitoinen henkilökunta ovat toimintamme perusta. ISTO GROUP Oy perustettiin vuonna 2003 ja nykyisin palveluksessamme on yli 40 isännöintialan ammattilaista.

ISTO laajentaa toimintaansa Lohjalle, jonne haemme

vastaavaa isännöitsijää

Toimistomme sijaitsee Lohjan keskustassa Laurinkadulla.

Tehtäviisi kuuluu asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöiden hallinnollisen isännöitsijän tehtävät. Vastaat siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme ja arvojemme mukaisen aktiivisen, ammattitaitoisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Sinulla on vahva kokemus isännöinnistä, tehtävään soveltuva tekninen tai kaupallinen koulutus sekä isännöintialan tutkinto.

Tarjoamme monipuolisen ja itsenäisen tehtävänkuvan kiinteistöjohtamisen ammattilaisten keskuudessa sekä kilpailukykyiset ansiot. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja mahdollisuuden ammattitaitoa ylläpitävään koulutukseen sekä yhtiömme kattavat henkilöstöedut.

Lisätietoja tehtävästä antaa ISTO Etelä-Suomi Oy:n toimitusjohtaja Petteri Lötjönen, petteri.lotjonen@isto.fi, p. 010 411 8104. Lisätietoja ISTO:sta www.isto.fi.