Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 04.11.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Vastaava isännöitsijä, Louhelan Huolto Oy, Vantaa

Louhelan Huolto Oy on vuonna 1967 perustettu neljän louhelalaisen taloyhtiön yhteisesti omistama huoltoyhtiö, joka tarjoaa isännöinti- ja kiinteistöhuoltopalveluja.

Pidätkö työskentelystä ihmisten kanssa? Haluat tuntea asiakkaasi hyvin? Nautit itseohjautuvasta työstä ja vastuunotosta? Ymmärrät yhteistyön merkityksen työpaikalla? Viihdyt pienessä työyhteisössä? Meillä on työpaikka juuri sinulle, etsimme

vastaavaa isännöitsijää

vakituiseen työsuhteeseen.

Työtehtävissäsi tulet toimimaan vastaavana isännöitsijänä Louhelan Huollon asiakasyhtiöissä. Tulet toimimaan tiiviissä yhteistyössä asiakasyhtiöidesi hallitusten kanssa. Työparinasi toimii apulaisisännöitsijä, työyhteisöön kuuluvat myös kiinteistösihteeri sekä kiinteistöhuoltomiehet.

Tehtävässä menestyminen edellyttää isännöinnin pätevyyttä sekä aiempaa kokemusta isännöitsijänä toimimisesta. Olet aktiivinen ja kehittämishaluinen. Suhtaudut muutokseen positiivisella uteliaisuudella ja osaat olla tarvittaessa jämäkkä. Talousasioissa olet tarkka ja neuvotteluissa aikaansaava. Teknisen isännöitsijän pätevyydestä on etua.

Louhela on Vantaan vanhimpia asuinalueita ja aluehuoltoyhtiön asukkaat ovat ylpeitä asuinpaikastaan, nyt sinulla on mahdollisuus tulla osaksi Louhelan tarinaa. Tarjoamme sinulle monipuolisen ja haastavan tehtävänkuvan pitkän historian omaavassa aluehuoltoyhtiössä.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallituksen puheenjohtaja Lotta Suksi, 050 346 6491. Hakuaika päättyy 4.11.2019. Liitä hakemukseesi ansioluettelo. Lähetäthän hakemuksesi palkkapyyntöineen viipymättä osoitteeseen lotta.suksi@louhelanhuolto.fi, täytämme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 04.11.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!