Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 12.02.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!

Vastikereskontran hoitaja, Wisenheimers Oy, Helsinki

Wisenheimers Oy on kokonaisvaltaisesti ja huolella palveleva isännöintitoimisto, joka tunnetaan asiakkaitaan kunnioittavasta, ammattitaitoisesta ja yksilöllisestä palvelusta. Toimistomme sijaitsee Helsingin Kalliossa Hämeentie 19 osoitteessa, hyvien liikenneyhteyksien päässä.

Emme hoida asunto-osakeyhtiöitämme liukuhihnalla. Meille kaikki asiakkaat ovat avainasiakkaita. Olemme perheyritys ja toimintamme perustuu ajan tasalla olevaan hallinnolliseen, taloudelliseen ja tekniseen osaamiseen. Tukenamme on hyvä yhteistyökumppaniverkosto ja olemme itsenäisiä ohjaavista kytköksistä vapaita palvelemaan talojemme osakkaita ja asukkaita kunnioittavasti.

Koko toimintamme ohjenuorat ovat: ”luottamus, vastuu, intohimo, totuus ja rakkaus”. Toiminnassamme korostuvat henkilökohtaisuus, paikallisuus, asiakkaasta huolehtiminen ja asiantunteva palvelu. Hyvään asiakaspalveluun ja korkeaan laatuun tähtäävän toimintamme keskeisin tekijä on tyytyväinen ja osaava henkilöstö.

Pitkäaikaisen kiinteistösihteerimme/vastikereskontran hoitajamme jäädessä kesäkuussa ansaitulle eläkkeelle, haemme nyt joukkoomme ammattitaitoista

vastikereskontran hoitajaa

Helsinkiin vakituiseen työsuhteeseen. Vastikereskontran hoitaja vastaa vuokra- ja vastikevalvonnan tehtävien, kuten vastike- ja käyttökorvauslaskutuksen ja valvonnan hoidosta.

Sovit loistavasti tiimiimme, mikäli sinulla on

• Taloushallinnon alan koulutus tai yli 2 vuoden työkokemus taloushallinnon tehtävistä kiinteistö- tai rakennusalalla
  • Tieto asunto- ja kiinteistöyhtiöiden kirjanpidon tunnuspiirteistä
  • Osaaminen vastikereskontran pidosta ja perintätoimesta sekä saatavien seurannasta
  • Kohtuulliset ATK-taidot ja Microsoft Office – ohjelmien tuntemus
  • Domus-kiinteistöhallintaohjelman tuntemus katsotaan edukseksi
  • Olet asiakaspalveluhenkinen sekä valmis kasvamaan ja kehittymään alan jatkuvan digimurroksen mukana

Työtehtäviin kuuluu:

• asunto-osakeyhtiöiden osto- ja myyntireskontran eli vastikereskontran hoito
  • satunnaisten ostolaskujen skannaus, kierrätys, maksatus ja tiliotekäsittely
  • viranomaisilmoitukset ja vuokrankorotusilmoitukset
  • sekä mahdollisesti muuta kirjanpitoon liittyvää toimistotyötä.

Tarjoamme sinulle pitkäaikaisen ja turvallisen työn toimialalla, jota on vaikea viedä ”kiinaan”. Palkkaus ja työn aloittaminen sopimuksen mukaan, mieluummin mahdollisimman nopeasti, jotta siirtymäaika ja työhön perehdyttäminen voidaan järjestää joustavasti. Kerro meille itsestäsi ja osaamisestasi taloushallinnon järjestelmistä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja paikka täytetään sopivan henkilön löydettyä.

Pyydämme lähettämään työhakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen osoitteeseen asiakaspalvelu@wisenheimers.fi 12.2.2021 klo 16:00 mennessä.

Lisätietoja työstä saat myös soittamalla numeroon 046-6004501 ma-pe klo 10:00 -15:00 välisenä aikana.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 12.02.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!