Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 20.09.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Vastuuisännöitsijä, Granlund Isännöinti Oy, Helsinki/Espoo

Me Granlund Isännöinnissä haluamme rohkeasti uudistaa alaa. Olemme ammattilaisia, joille laadukas isännöinti on sydämen asia. Meillä on vahva eteenpäin menemisen mentaliteetti ja haluamme taata kaikille työntekijöillemme mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä urallaan. Meillä pääsee mukaan osaavaan porukkaan, jossa tuetaan toinen toista.

Mukavaan tiimiimme mahtuisi nyt uusi osaaja: etsimme

kokenutta vastuuisännöitsijää

vastaamaan taloyhtiöasiakkuuksista Etelä-Helsingissä ja Espoossa. Työnkuvaa on mahdollista räätälöidä kokemuksesi ja toiveittesi mukaisesti.

Granlund Isännöinti tarjoaa asiakkailleen uuden ajan isännöintipalvelua. Olemme taloyhtiöiden hallituksen kumppani, joka huolehtii sekä päivittäisestä arjesta että taloyhtiön elinkaaresta.  Vahva tekninen isännöinti auttaa menestymään ja pitämään asiat järjestyksessä.

Liity meihin – ryhdy granlundilaiseksi

Meitä granlundilaisia yhdistää aito välittämisen kulttuuri ja halu auttaa kaveria. Olemme työntekijöidemme omistama yritys ja hommat hoituvat meillä sutjakkaasti ilman ylimääräisiä kiemuroita. Modernit toimitilamme sijaitsevat Kampissa ja Länsiväylän varrella Matinkylässä.

Työntekijämme arvostavat Granlundia vakaana, hyvämaineisena ja henkilöstöään reilusti kohtelevana työnantajana. Meillä on hyvä henkilöstötyytyväisyys ja erittäin kilpailukykyiset edut.

Lue lisää Granlundista työpaikkana!

Mitä toivomme sinulta?

Toivomme sinulta vähintään muutaman vuoden työkokemusta kiinteistöjen parissa. Vastuuisännöitsijänä huolehdit, että palvelut pelaavat vahvan asiakaspalvelun, taloushallinnon ja tekniikan tuella. Tärkeää meille on, että vastuuisännöitsijänä huolehdit asiakkaasta ja yhdistät laajat teknisen isännöinnin ja projektien palvelut asiakkaan eduksi. Osaat jakaa töitä sisäisesti.

Kiinnostuitko?

Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV alla olevalla hakulomakkeellamme su 20.9.2020 mennessä, niin katsotaan yhdessä, löytyisikö meiltä sinulle kykyjäsi ja kiinnostustasi vastaava työpaikka.

Hakukaavake: https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?c0a2a613

Täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä, joten hakemus kannattaa laittaa mahdollisimman pian.

Lisätietoja tehtävästä antaa johtaja Matti Nieminen puh. 09-25006251 ma 7.9 klo 10-13 ja ma 14.9 klo 10-13 tai  matti.nieminen@granlund.fi.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 20.09.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!