Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 16.12.2018. Kiitos mielenkiinnostasi!

Yksikön päällikkö, JS-Audit / Tapiolan Lämpö, Vantaa

Tapiolan Lämpö -konserni tarjoaa isännöinti-, asiantuntija- huolto-, kunnossapito- ja kuljetuspalveluita pääkaupunkiseudun asunto- ja kiinteistöyhtiöille. Konsernissa työskentelee 330 kiinteistöalan ammattilaista ja sen liikevaihto on noin 27 M€. Tapiolan Lämpö-konserniin kuuluu emoyhtiö Tapiolan Lämpö Oy:n lisäksi Olarin Huolto Oy, Karakallion Huolto ja JS-Audit.

Haemme

yksikön päällikköä

Tehtävässä vastaat Tapiolan Lämpö- konsernin JS Auditin isännöintiyksikön toiminnan suunnittelusta ja tavoitteiden saavuttamisesta. Toimit henkilöstön esimiehenä ja huolehdit siitä, että kaikki asiakkaat saavat yrityksen asiakaslupauksen mukaisen palvelun.

Oletko kokenut isännöintialan ammattilainen joka kaipaa uusia haasteita työuralleen? Etsimme vakituiseen tehtävään henkilöä jolle niin asunto-osakeyhtiöiden kuin liikekiinteistöjen isännöinti on tuttua. Tehtävässä menestyäksesi tarvitset alan osaamisen lisäksi intohimoa kehittämistehtäviin, hyvää tilannetajua, tiimityötaitoja ja oma-aloitteisuutta. Kokemus esimiestyöstä joko isännöintialalta tai aiemmalta työuraltasi ja hyvät henkilöstöjohtamisen taidot ovat tärkeitä. Hallitset nykyaikaiset toimistotyökalut ja olet kiinnostunut myös järjestelmien kehittämisestä. Erinomaiset ihmissuhdetaidot, hyvä paineensietokyky ja joustavuus ovat perusominaisuuksiasi.

Yksikön päällikkö toimii toimiston ja koko yhtiön keulakuvana omalla toimialueellaan ja toimii toimiston henkilökunnan esimiehenä. Esimiestehtäviensä lisäksi valittu henkilö toimii myös omien nimettyjen kohteidensa isännöitsijänä. Kasvamme voimakkaasti, joten vastuisiisi kuuluu myös huolehtia aktiivisesti yhteydenpidosta asiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin.

Tarjoamme Sinulle mielenkiintoisia haasteita isännöintialan hyvämaineisessa kasvavassa huippuyrityksessä. Meillä saat ison yrityksen hyvät henkilöstöedut ja vastuitasi vastaavan hyvän palkkauksen. Työtäsi tukevat ammattitaitoisten isännöitsijöiden, taloushallinnon, asiakaspalvelun sekä monipuolinen teknisten asiantuntijoiden ammattilaisten tiimimme ja yhteistyökumppanien verkostomme. Järjestämme hyvän perehdyttämisen työhön ja mahdollisuuden kasvattaa omaa osaamistasi. Kehitämme toimintaamme ja järjestelmiämme jatkuvasti, joten pääset vahvasti vaikuttamaan toimivien työkalujen ja työskentelymallien sisältöön.

Vakituinen tehtävä odottaa tekijäänsä, joten haethan tehtävään mahdollisimman pian: https://www.adecco.fi/fi-fi/tyopaikka/liiketoimintamme-kasvaessa-haemme-yksikon-paallikkoa-espoo/?ID=2193608. Hakuaika päättyy 16.12.2018. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccon konsultti Heidi Haikonen p: 050 3600 160.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 16.12.2018. Kiitos mielenkiinnostasi!