Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 27.09.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!

Yksikönpäällikkö, Realia Isännöinti Oy, Järvenpää

Realia Isännöinti Oy on Suomen suurin asunto-osakeyhtiöiden isännöinnin asiantuntijapalveluyritys. Meillä on yli 50 vuoden kokemus isännöinnistä sekä teknisistä palveluista ja vaativien korjaus- ja saneeraushankkeiden läpiviemisestä. Toimimme eri puolilla Suomea noin 600 asiantuntijan voimin yli 40 toimistossa. Tarjoamme asiakkaillemme laadukasta palvelua paikallisesti lähellä asiakasta sekä mittavan asiantuntemuksen ja resurssit taloyhtiöiden käyttöön. Toimintaamme ohjaavat asiakastyytyväisyys ja kiinteistöjen arvon kehittäminen. Realia Isännöinti on osa Realia Group -konsernia. www.realiaisannointi.fi

Haemme Järvenpään toimistollemme ammattitaitoista ja aktiivista

yksikönpäällikköä

Realia Isännöinnin Järvenpään toimisto sijaitsee keskeisellä paikalla kävelykatu Jannen varrella Sibeliuksenkatu 19:ssa. Olemme auktorisoitu toimisto ja isännöimme asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä. Toimistossamme työskentelee vastaavan isännöitsijän lisäksi kuusi hallinnollista isännöitsijää, kaksi teknistä isännöitsijää ja kiinteistösihteereitä.

Yksikönpäällikkönä huolehdit toimiston päivittäisjohtamisesta ja toimit toimiston henkilöstön lähiesimiehenä. Tuet toimiston tavoitteiden saavuttamista sekä toimit aktiivisena kasvun hakijana, verkoston rakentajana ja asiakaslupausten varmistajana. Vastaat siitä, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun.

Toimiston päivittäisjohtamistehtävien lisäksi toimit nimettyjen asunto- ja kiinteistöyhtiöiden isännöitsijänä. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä yhtiöiden hallitusten kanssa valmistellen kokouksia sekä varmistaen niissä tehtyjen päätösten toimeenpanon. Toimit ennakoivasti, huolehdit asiakkaiden viihtymisestä ja vaivattomasta arjesta sekä tuotat ratkaisuja, jotka kehittävät kiinteistön arvoa.

Olet innostunut itsesi ja työsi kehittämisestä, johon myös annamme tukea. Pohjakoulutuksesi on tekninen tai kaupallinen, lisäksi sinulla on mielellään alan ammattitutkinto (IAT) tai muu alan koulutus. Sinulla on jo aiempaa työkokemusta isännöintialalta sekä esimiestehtävistä vastaavissa tehtävissä. Tehtävässä menestyminen edellyttää lisäksi itsenäistä ja ahkeraa työskentelyotetta, paineensieto- ja organisointikykyä, neuvottelutaitoja sekä yhteistyökykyä ja -halua.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen lisäksi monipuolisen ja itsenäisen tehtäväkentän sekä osaavan ja mukavan työyhteisön tuen. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan sekä ison talon henkilöstöedut.

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkomme, hae tehtävää mahdollisimman pian, viimeistään 27.9.2019 osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?dac0205e. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa aluejohtaja Matti Koivisto p. 010 228 8203 tai matti.koivisto@realia.fi

Lue lisää Realia Isännöinnistä työpaikkana ja isännöitsijän tehtävästä: https://www.realiaisannointi.fi/ajankohtaista/isannoitsijan-tyo

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 27.09.2019. Kiitos mielenkiinnostasi!