Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 01.08.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!

Yksikönpäällikkö, Realia Management, Helsinki

Kiinnostavatko kiinteistöalan monipuoliset tehtävät pohjoismaiden suurimmassa kiinteistöjohtamisen ja kiinteistöjen välityspalveluita tarjoavassa konsernissa? Realia Management on kiinteistöjohtamiseen erikoistunut valtakunnallisesti toimiva palveluyritys. Palveluitamme ovat muun muassa toimitilojen ja asuntojen kiinteistönjohtamispalvelut, asuntovuokraus, taloushallintopalvelut, energiapalvelut ja toimitilavälitys- ja arviointipalvelut. Meillä on alan laajin palveluntarjonta, ja uskomme, että asiantuntemuksella ja ajantasaisella markkinatiedolla voimme parantaa asiakkaamme tulosta. Realia Management on osa Realia Group -konsernia. www.realiamanagement.fi

Realia Asuntovuokraus on Suomen suurin vuokra-asuntojen välittäjä. Tarjoamme alan positiivisinta ja kokonaisvaltaisinta vuokrauspalvelua sekä yksityisille asuntosijoittajille että suurille kiinteistönomistajille. Realia Asuntovuokrauksessa työskentelee noin 50 asuntovuokraukseen keskittyvää henkilöä kymmenellä kasvukeskuspaikkakunnalla Suomessa. Palveluihimme luottavat suuret valtakunnalliset toimijat kuten asuntorahastot ja työeläkevakuutusyhtiöt sekä näiden lisäksi suuri joukko muitakin ammattimaisia vuokra-asuntoja tarjoavia yrityksiä.

Haemme nyt Helsingin asuntovuokraukseen

yksikönpäällikköä

Oletko sinä uusi työkaverimme?

Työtehtävänäsi on vastata Helsingin asuntovuokrauksen yksiköstä, joissa toimii tällä hetkellä 20 asuntovuokrauksen ammattilaista. Vastaat yksikön operatiivisesta johtamisesta, vuokrauksen organisoimisesta, kannattavuudesta sekä kehittämisestä. Tavoitteenasi on yksikön menestyksekäs johtaminen ja toiminnan kehittäminen sekä siihen tarvittavien toimien toteuttaminen. Meille on tärkeää, että asiakkaamme saavat asiakaslupauksemme mukaisen aktiivisen ja asiakaslähtöisen palvelun ja tiimimme ensiluokkaisen työntekijäkokemuksen esimiehen vahvalla tuella.

Työtehtäviisi kuuluu muun muassa

• yksikön päivittäisjohtaminen
  • tiivis yhteistyö Realian asiakkuuspäälliköiden, asiakkuuksiemme ja muiden ulkoisten sidosryhmien kanssa
  • osallistuminen asiakkuuksiemme toimintaan ja kehittämiseen yhdessä asiakkuuspäälliköiden kanssa
  • oman yksikkösi toiminnan kehittäminen ja taloudellisesta tuloksesta vastaaminen
  • osallistuminen pienessä laajuudessa käytännön vuokraustoimintaan

Tehtävässäsi raportoit asuntovuokrauksen johtajalle.

Onnistut tehtävässä, jos:

Sinulla on kokemusta esimiestehtävistä sekä aktiivinen ote myynnin johtamiseen. Kokemus vuokrausliiketoiminnasta ja vuokra-asuntomarkkinoista on sinulle eduksi, lisäksi arvostamme pääkaupunkiseudun aluetuntemusta. Sinulta löytyy kykyä ja halua motivoivaan sekä kannustavaan johtamiseen sekä jämäkkää otetta tarpeen vaatiessa. Työotteeltasi olet yhteistyökykyinen sekä palveluhenkinen ja sinulle on luontevaa toimia nopeatempoisessa työympäristössä priorisoiden ja tehden tarvittaessa nopeita päätöksiä. Tehtävässä tarvitaan myös järjestelmällisyyttä, tarkkuutta ja taloushallinnollista ymmärrystä mm. budjettien ja ennusteiden laatimiseen. LKV- tai LVV-tutkinto katsotaan eduksi.

Mitä me tarjoamme sinulle:

Tarjoamme vakituisen työsuhteen lisäksi itsenäisen ja monipuolisen tehtäväkentän sekä hyvän kehittymismahdollisuuden myynnin johtamisen parissa osana asiantuntevaa ja kasvavaa organisaatiota. Pääset mukaan sekä toiminnan kehittämiseen, että käytännön tekemiseen. Perehdytämme Sinut tehtäviisi ja tarjoamme koulutusta tarpeesi mukaan. Huolehdimme hyvinvoinnistasi tarjoamalla lounas- ja virike-edun sekä kattavan työterveyshuollon. Koska olemme iso konserni ja teemme yhteistyötä yli liiketoimintarajojen, apua ja tukea on aina saatavilla osaavilta ja ammattitaitoisilta kollegoilta. Meillä pääset kehittämään osaamistasi laaja-alaisesti kiinteistöalan ammattilaisten kanssa.

Näin pääset työkaveriksemme!

Kiinnostuitko? Jos koet olevasi sopiva lisäys joukkoomme, haethan tehtävää viimeistään 1.8.2021.

Lisätietoja tehtävästä antavat asuntovuokrauksen johtaja Jussi Lindholm, puh. 0400 612 326 ja jussi.lindholm@realia.fi sekä Realia Managementin HR Business Partner Jenni Still, puh. 045 665 8000.

Jennin tavoitat parhaiten soittoaikoina 6.7 klo 9 – 10 ja 14.7 klo 9 -10 ja Jussin perjantaina 23.7. klo 9 – 10 ja keskiviikkona 28.7. klo 9 – 10.

Työnantajalupauksemme:

Realia tarjoaa työpaikan, jossa saat kehittyä, ottaa vastuuta ja muuttaa kiinteistötoimialan tulevaisuutta. Työskentelemällä Realialla pääset osaksi ammattitaitoista ja kehitysmyönteistä työyhteisöä, jossa jokainen saa olla oma itsensä. Yhdessä tekemisessä annetaan tilaa ilolle ja toistemme arvostukselle. Teemme työtä vastuullisesti ja suurella sydämellä. Valtakunnallisena yrityksenä tarjoamme vaihtelevia työtehtäviä, mahdollisuuden haluamallesi urapolulle sekä asiantuntevien kollegoiden tuen.

Toimintaa ohjaavat arvomme ovat:

Onnistumme yhdessä
Yhteistyö sekä asiakkaidemme kanssa onnistuminen takaavat meille yhteisen menestyksen. Luotamme toisiimme ja toimintamme perustuu toistemme kunnioittamiseen.

Uudistamme rohkeasti
Meille on tärkeää, että jokainen meillä työskentelevä voi kokea ammatillista ylpeyttä työstään. Uudistamme rohkeasti osaamistamme, toimintaamme ja toimialaamme asiakkaan ja henkilöstön tarpeet edellä. Meillä on kyky, halu ja lupa tehdä asioita paremmin.

Toimimme vastuullisesti
Kannamme vastuuta huomisesta sekä yrityksenä että henkilökohtaisella tasolla. Valintojamme ohjaa vastuu toisistamme, asiakkaistamme, ympäristöstä, yhteiskunnasta ja taloudellisesta menestyksestä. Toimintamme pohjautuu avoimuuteen ja rehellisyyteen.

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 01.08.2021. Kiitos mielenkiinnostasi!