Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 30.01.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!

Yrittäjä, Taloasema, Kokkola

Taloasema on franchisingperiaatteella toimiva isännöintiyritys. Meidät valittiin yleisöäänestyksellä Vuoden isännöintiyritykseksi 2019 Isännöintipäivillä syyskuussa 2019.

Osaamistamme arvostetaan. Etsimme nyt Kokkolaan

yrittäjää

Suomen parhaaseen isännöintiketjuun.

Meillä pääset aloittamaan isännöintiyrittäjyyden valmiin konseptin mukaisesti. Taloasema-konsepti on suunniteltu asiakkaan todellisiin tarpeisiin niin, että yrittäjällä on parhaat mahdolliset edellytykset onnistua. Tuotekehityksemme lähtökohta on ollut löytää palvelumalli, jossa sekä asiakas että yrittäjä voittavat. Kun moni asia tulee valmiiksi mietittynä, voit keskittyä heti liiketoiminnan kasvattamiseen. Hyödyt valtakunnallisista markkinointikampanjoistamme, ketjujohdon ja yrittäjäkollegoiden vahvasta tuesta.

Meillä on katse huomisessa ja tekeminen tässä päivässä. Teemme töitä suurella sydämellä.
Meillä yrittäjä ei jää yksin.

Sinulla voi olla kokemusta erilaisista projektinjohtotehtävistä, kiinteistöalasta tai esimerkiksi myynnistä ja markkinoinnista. Voit olla luontaisesti numeroista tai talousluvuista kiinnostunut. Merkittävää on, että haluat tehdä suomalaisesta asumisesta sujuvampaa.

Haluat olla mukana vaikuttamassa isännöintialan monipuolistuvaan kysyntään ja perinteisten käytäntöjen modernisointiin. Taloaseman tuella opit kaiken tarvittavan isännöintialasta ja saat maan parhaat asiantuntijat yrittäjyytesi tueksi. Jos sinulla on vahva menestymisen ja yrittämisen halu, meidän kanssamme kukoistat.

Arvostamme yrittäjissämme näitä piirteitä

• Yrittäjähenkinen
  • Tavoitteellinen
  • Yhteistyökykyinen
  • Asiakaslähtöinen
  • Positiivinen
  • Koordinointikykyinen
  • Johtamistaitoinen
  • Tekee mitä lupaa

Kiinnostuitko Taloasema-yrittäjyydestä?

Saavumme Kokkolaan to 30.1.202020.  Sovi tapaaminen tai tule esittely- ja rekrytilaisuuteen klo 17 Original Sokos Hotel Kaarleen.

Ota yhteyttä ja sovitaan tapaaminen tai ilmoittaudu linkistä tilaisuuteen: https://taloasema.fi/tilaisuudet
ketjupäällikkö Mira-Monica Melin, p. 040 708 4817, mira-monica.melin@taloasema.fi

Tämän työpaikan ilmoitusaika on päättynyt 30.01.2020. Kiitos mielenkiinnostasi!