Webinaari: 5 vinkkiä ikkunaremontin kilpailutukseen

Ikkunaremontin lähestyessä kilpailutus tulee isännöitsijän työpöydälle ensimmäisenä. 21.4.2021 järjestetyssä Pihlan ja Isännöintiliiton webinaarissa kerrattiin, mitä kaikkea isännöitsijän olisi hyvä huomioida ikkunaremontin kilpailutuksessa nykyratkaisut huomioiden. Webinaarissa vastattiin seuraaviin kysymyksiin:

• Miten määritellään taloyhtiön ikkunatarpeet?
  • Mistä ikkunaremontin hinta koostuu?
  • Mitä muuta tulisi huomioida kilpailutusprosessin aikana?

Lisäksi käytiin läpi, mitkä ovat ikkunaremonttien yleisimmät sudenkuopat, jotta niitä voisi huomioida jo kilpailutuksen aikana.

Webinaarin alustajina toimi Liiketoimintapäällikkö Jani Harja Pihla Group Oy:stä. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Webinaari sopii erityisesti henkilöille, jotka eivät ole tehneet taloyhtiön ikkunaremonttia tai joiden viimeisestä ikkunaremonttiprojektista on paljon aikaa.

Esitysmateriaali: 5 vinkkiä ikkunaremontin kilpailutukseen