Webinaari: Apua kylpyhuoneremontin teettämiseen ja ohjeita kylpyhuoneen käyttäjälle

2.2.2022 järjestetyssä webinaarissa kerrottiin, millainen asiakirjapaketti voidaan liittää kylpyhuoneremontin tarjouspyynnön liitteeksi ja avuksi remontin valvontaan. Isännöintiliiton ja Kiillon webinaari tarjosi osallistujien käyttöön myös Kiilto-kylpyhuoneen ylläpito- ja käyttöohjeet turvaamaan kiinteistön omistajan, isännöitsijän ja osakkaiden mielenrauhaa!

Webinaarin tavoitteena oli:

1. kertoa, miten voi helposti varmistaa esim. osakkaan oman remontin onnistumisen ja samalla taata, että remontti on mahdollista valvoa asiallisesti.
  2. kertoa, miten huoltokirja-aineiston hyödyntäminen helpottaa isännöinnin/vuokranantajan kylpyhuoneen käytön neuvontaa ja millainen on Kiilto-kylpyhuoneen laajennettu huoltokirja-aineisto, jonka voi liittää uuden märkätilan valmistuttua rakennuksen huoltokirjaan.
  3. Antaa osallistujien käyttöön asiakirjapaketti, jota voi jakaa helposti osakkaiden käyttöön. Ohjeet ja liitteet auttavat osakasta toimimaan oikein kylpyhuoneremonttia suunnitellessaan.

Webinaarissa kylpyhuoneen elinkaaren varmistamisesta oli kertomassa Kiilto Oy:n Rakentamisen liiketoiminnan suunnittelijapalvelupäällikkö, rak. ins Tanja Starck. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Webinaarin esitysmateriaalin voin ladata itsellesi alta.

Esitysmateriaali: Apua kylpyhuoneremontin teettämiseen ja ohjeita kylpyhuoneen käyttäjälle

Webinaarissa esitellyt asiakirjat ja oppaat voit ladata itsellesi alta:

Huoltokirja-aineisto:
Käyttäjän ohjeet:
Kylpyhuoneen remonttia suunnittelevan ohjeet: