Webinaari: Isännöitsijä, näin onnistut vahingonhoidossa

Kiinteistössä tapahtunut vahinko saattaa olla ainutkertainen niin tilankäyttäjälle, asukkaalle kuin isännöitsijällekin. Vahinko aiheuttaa isännöitsijän arkeen huomattavasti lisätyötä, etenkin jos vahingonhoidon prosessi ei ole tuttu.

Pienikin vahinko voi paisua varsin suuriin mittoihin ja lopulta vahingonhoitamiseen kulunut aika, raha ja turha työaika rasittaa niin mieltä kuin isännöitävän yhtiön taloutta. Miten siis hallita näitä nopeaa reagointia vaativia tilanteita ammattitaitoisesti ja onnistuneesti? 26.2021 järjestetyssäs webinaarissa tarjottiin vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

• Mitä vahinkoja kiinteistöissä tyypillisesti syntyy?
  • Kun vahinko syntyy, mitä tehdä?
  • Miten hallita syntyviä kustannuksia kiinteistösi vahingoissa?

Webinaarissa aiheesta alusti RKM Groupin toimialajohtaja Valtteri Lappalainen ja mukana keskustelemassa oli Realian hankintapalvelujohtaja Yaron Nadbornik. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Webinaari tarjosi myös vahingonhoidon check-listan, jolla helpotat omassa arjessasi vahingon sattuessa kokonaisuuden hallintaa. Check-listaa voit käyttää apuna myös keskustellessasi aiheesta hallituksen kanssa.

Vahingonhoidon check-listan voit ladata itsellesi täältä.

Tiivistelmän webinaarin esitysmateriaalista voit ladata täältä.