Webinaari: Mitä hyötyä vakuutusmeklarin käytöstä on isännöitsijälle ja taloyhtiölle?

Taloyhtiön etua ajavan asiantuntijan tarve kiinteistövakuutuksien osalta korostuu kiinteistökannan ikääntyessä ja vahinkojen lisääntyessä. 5.10.2021 järjestetyssä Finibin ja Isännöintiliiton webinaarissa käsiteltiin vakuutusmeklarin roolia vakuutusyhtiöstä riippumatomana riskienhallinnan ja vakuuttamisen ammattilaisena.

Webinaarissa käsiteltäviä aiheita olivat:

• Mikä hyöty vakuutusmeklarin käytöstä on isännöitsijälle ja taloyhtiölle?
  • Miksi taloyhtiön vakuutusturvan ja jokaisen korvauspäätöksen tarkastaminen on oleellista?
  • Mitä vakuutusmeklari tekee saadakseen yhtiön vakuutuksen pysymään markkinahintaisena?

Webinaarissa aiheesta keskustelivat Finib Oy:n asiakasvastaava vakuutusmeklari Eeva Liukkonen ja Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Esitysmateriaali: Mitä hyötyä vakuutusmeklarin käytöstä on isännöitsijälle ja taloyhtiölle?

Vastaus yleisökysymykseen löytyy täältä.