Webinaari: Miten rahoitan taloyhtiön korjaushankkeet kestävästi?

Taloyhtiön peruskorjauksia kannattaa suunnitella pitkäjänteisesti ja hyvissä ajoin ennakkoon. Kun taloyhtiöllä on pidemmän tähtäimen näkymä tulevista korjaustarpeista ja sen talous on muutenkin kestävällä pohjalla, myös rahoituksen saaminen on sujuvaa.

Danske Bankin ja Isännöintiliiton webinaarissa pureuduttiin taloyhtiöiden korjaushankkeiden rahoitusvaihtoehtoihin ja erityisesti siihen, miten taloyhtiön taloutta rakennetaan pitkäjänteisesti ja kestävästi. Puhuimme myös vihreistä taloyhtiölainoista ja siitä, miksi vihreä laina voi olla monelle taloyhtiölle tulevaisuuden rahoitusvaihtoehto.

Webinaarissa vastattiin muun muassa seuraaviin käytännönläheisiin kysymyksiin:

• Missä vaiheessa korjaushankkeen suunnittelua tulisi ryhtyä pohtimaan rahoituksen järjestämistä?
  • Saako taloyhtiö aina pankista lainaa korjaushankkeisiin?
  • Mikä on vihreä laina?

Webinaarissa aiheesta keskustelivat Danske Bankin asunto-osakeyhtiöiden rahoituksesta vastaava johtaja Ville Roihu ja Isännöintiliiton vaikuttamis- ja tutkimusjohtaja Tuomas Viljamaa.

Esitysmateriaali: Miten rahoitan taloyhtiön korjaushankkeet kestävästi?