Webinaari: Monikanavaisuus – mitä hyötyä isännöinnille ja asiakkaalle?

9.12.2020 järjestetyssä Isännöintiliiton ja Tietoajan webinaarissa keskusteltiin monikanavaisuuden tärkeydestä ja siitä, mitä hyötyä se tuo isännöinnille ja isännöinnin asiakkaille. OIT Isännöinti toi keskusteluun käytännön esimerkkejä kehitetyistä palveluista, jotka ovat lisänneet yrityksen tehokkuutta ja asiakastyytyväisyyttä. Webinaarissa keskusteltiin muun muassa seuraavista aihepiireistä:

  • Mitä tarkoitetaan monikanavaisuudella ja mitä hyötyä siitä on isännöinnille?
  • Miten monikanavaisilla palveluilla voidaan tehostaa toimintaa ja lisätä asiakastyytyväisyyttä?
  • Digitalisaatio vs. digisyrjäytyminen – miten palvella kaikkia asiakasryhmiä ilman, että isännöinnin tehokkuus ja laatu kärsii?

Webinaarissa keskustelivat Domus-isännöintijärjestelmän toimitusjohtaja Jussi Taulu, OIT Isännöinnin varatoimitusjohtaja Jukka Niemelä sekä Isännöintiliiton kehityspäällikkö Ira Tenhunen.

Pelkän webinaarin esitysmateriaalin voit ladata itsellesi alta.

Esitysmateriaali: Monikanavaisuus – mitä hyötyä isännöinnille ja asiakkaalle?

Webinaarissa esitettyyn yleisökysymykseen, johon ei ehditty vastata webinaarin aikana, löytyy vastaus alta.

Yleisökysymys: Toimiiko äänestystyökalu myös “ilman nettiyhteyttä” vai onlinena? Joskus kokouspaikat ovat eksoottisia.

Palveluntarjoajan vastaus: Hyvä kysymys. Kyllä järjestelmä vaatii nettiyhteyden eli mikäli paikka on yhteyksiltään haastava, on hyvä varmistaa nettiyhteyden toimivuus tai huolehtia nykyisen kaltaisesta varajärjestelmästä. Sinänsä merkittäviä vaateita tuolle yhteydelle ei ole.