Isännöintiliitto hakee lakiasiantuntijaa

Isännöintiliitto on isännöintialan keskeisin palvelu- ja vaikuttajajärjestö. Isännöintiliittoon kuuluu yli 500 jäsenyritystä ja 22 yhdistystä, joiden kautta liittoon kuuluu noin 3/4 Suomen isännöinnistä. Autamme isännöintiä olemaan parasta, mitä taloyhtiölle voi tapahtua.

Haemme vakituiseen työsuhteeseen kiinteistöalasta kiinnostunutta LAKIASIANTUNTIJAA

vahvistamaan Isännöintiliiton asiantuntijajoukkoa ja juridista osaamista. Oletko sinä kaipaamamme osaaja?

Mitä pääsisit tekemään?

• Asumisen juridiikan tulkintojen muodostamista ja jäsenohjeita, koulutuksia ja sisältöjä isännöintialan ammattilaisille
  • Vaikuttamistyötä, lainsäädäntöhankkeisiin osallistumista ja viranomaislausuntoja
  • Sidosryhmäyhteistyötä järjestöjen, ministeriöiden ja viranomaisten kanssa
  • Yhteistyötä Isännöintiliiton ja muiden kiinteistöalan järjestöjen asiantuntijoiden kanssa
  • Mediassa esiintymistä
  • Oman kiinteistöalan ammattilaisuutesi kehittämistä

Mitä tarjoamme sinulle?

Meillä saat kehittyä ja loistaa asumisen juridiikan ammattilaisena vaativan, mutta innokkaan, monialaisen ja hauskan tiimin kanssa. Teemme laajasti yhteistyötä myös muiden kiinteistö- ja rakennusalan toimijoiden kanssa, joten saat mahdollisuuden myös verkostoitua alalla laajasti.

Lisäksi pääset nauttimaan seuraavista eduista:

• Joustavat työajat, mahdollisuus valita työntekopaikka joko kotona tai moderneissa toimitiloissa Helsingin Kampissa
  • Laaja työterveys, kattavat vakuutukset työssä ja vapaalla, lounasedut, kulttuuri- ja liikuntaedut sekä aktiivinen TYKY-toiminta
  • Työyhteisö, jossa annetaan paljon kiittävää palautetta, ketään ei jätetä yksin ja yhteistyö kaiken keskiössä

Mitä odotamme sinulta?

• Ylempää oikeustieteen tutkintoa (OTM/OTK)
  • Kiinnostusta asumisen juridiikkaan (asunto-osakeyhtiöasiat, asuntokauppa ja niihin liittyvä lainsäädäntö) ja sopimusoikeuteen.
  • Kiinnostusta sidosryhmäyhteistyöhön (esim. ministeriöt ja muut viranomaiset, kiinteistöalan järjestöt) ja lainsäädäntövaikuttamiseen
  • Kiinnostusta mediayhteistyöhön
  • Kykyä esittää ja kirjoittaa juridisia asioita maanläheisesti ja ymmärrettävästi
  • Valmiutta esiintymiseen ja kouluttamiseen

Hae mukaan tiimiimme ja lähetä ansioluettelo sekä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen osoitteeseen tuomas.viljamaa@isannointiliitto.fi viimeistään 4.9.2022. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa lakiasiantuntija Jenni Valkama jenni.valkama@isannointiliitto.fi / +358 50 536 5154. Jennin tavoitat puhelimitse parhaiten to 18.8. klo 14-15, pe 19.8. klo 14-15, ti 23.8. klo 9-10 tai ke 24.8. klo 9-10.