Onnistuminen vaatii yhteistyötä
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Tämä osio on rajattu Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunnalle. Kirjaudu sisään
Kuvia asiantuntijoistamme median käyttöön.
Yhtiökokous on oiva paikka kertoa siitä, mitä isännöinti ja hallitus ovat tehneet vuoden aikana. Isännöintiliitto on tehnyt isännöintiyritysten käyttöön yhtiökokousmateriaalia eli esimerkkikalvoja (ppt), joita voit hyödyntää omissa esitysmateriaaleissasi. Muokkaa ja täydennä kalvot yrityksen ja taloyhtiön tilanteeseen sopivaksi.
9.12.2020 järjestetyssä Isännöintiliiton ja Tietoajan webinaarissa keskusteltiin monikanavaisuuden tärkeydestä ja siitä, mitä hyötyä se tuo isännöinnille ja isännöinnin asiakkaille. OIT Isännöinti toi keskusteluun käytännön esimerkkejä kehitetyistä palveluista, jotka ovat lisänneet yrityksen tehokkuutta ja asiakastyytyväisyyttä.
24.11.2020 järjestetyssä webinaarissa kerrottiin, miten Tampuurin sähköiset palvelut säästävät isännöinnin aikaa ja parantavat isännöinnin asiakkaiden tyytyväisyyttä. Webinaarissa esiteltiin konkreettisia vinkkejä siihen, miten voit Tampuurin avulla siirtää muun muassa muutostyöpyyntöjen prosessin sekä vika- ja remontti-ilmoitukset sähköiseen ympäristöön - ja helpotat samalla omaa työtäsi sekä pidät asukkaasi tietoisina kiinteistön ajankohtaisista asioista.
Aiheesta alustivat Tampuurin asiantuntijat Product Manager Tero Topra ja Product Manager Timo Varis. Webinaarin moderoi kehityspäällikkö Ira Tenhunen Isännöintiliitosta.
Webinaarissa 27.10.2020 tutustuttiin tarkemmin viestintäpalvelun sisältöön ja käytiin käytännön esimerkkien kautta läpi, miten voit hyödyntää palvelua omassa työssäsi. Lisäksi pohdittiin, mitä konkreettisia riskejä taloyhtiön huono tiedonkulku aiheuttaa, ja miten haasteet ratkaistaan.
Webinaarissa 27.10.2020 tutustuttiin tarkemmin viestintäpalvelun sisältöön ja käytiin käytännön esimerkkien kautta läpi, miten voit hyödyntää palvelua omassa työssäsi. Lisäksi pohdittiin, mitä konkreettisia riskejä taloyhtiön huono tiedonkulku aiheuttaa, ja miten haasteet ratkaistaan.
Asukkaan kuolema taloyhtiössä koskettaa omaisten lisäksi muun muassa naapureita, hallitusta ja isännöintiä, ja vaatii kaikilta ripeitä otteita. Surun lisäksi työmäärä ja kustannukset voivat olla järkytys.
Isännöintiyritys tai taloyhtiö voi joutua yhtäkkiä keskelle kriisiä. 23.9.2020 järjestetty webinaari kertoi yleisellä tasolla, miten myrskynsilmästä päästään viestinnän avulla takaisin kuivalle maalle.
Tiedotteemme Tikittääkö taloyhtöissä koronan takia remonttipommi? on kirvoittanut jäsenet antamaan paljon palautetta. Erityisesti palautetta on tullut siitä, että monen mielestä otsikko oli raflaava. Olen erittäin...