Isännöintiliitto tukee jäsenyritystensä henkilökuntaa työssään erilaisin tieto- ja neuvontapalveluin.

Isännöitsijä on asiantuntija-ammatti, jonka toimintaedellytyksiin kuuluu jatkuva tiedon kartuttaminen ja päivitys. Isännöintiliitto auttaa parhaansa mukaan isännöintiyritysten henkilökuntaa ylläpitämään ja uudistamaan omaa osaamistaan.

Ohjeita ja lakineuvontaa

Jäsenyritysten henkilökunta on oikeutettu hyödyntämään Isännöintiliiton lakineuvontaa maksutta. Lakineuvontapalvelut tarjoaa kiinteistöalan johtava lakiasiantuntija, Asianajotoimisto Kuhanen, Asikainen & Kanerva Oy.

Isännöinnin toimintaympäristö muuttuu jatkuvasti. Yksi tärkeimpiä Isännöintiliiton tarjoamia jäsenpalveluja on Mappi-jäsenpalvelu, joka on täynnä asiantuntijoiden laatimia ja ylläpitämiä jäsenohjeita, mallitiedostoja, artikkeleita ja webinaaritallenteita eri aiheista. Ohjeita päivitetään ja lisätään aina, kun aiheista saadaan uutta tietoa.

Tapahtumat ja koulutukset

Isännöintiliiton järjestämissä koulutuksissa ja tapahtumissa pääsee kuulemaan eri alojen parhaita asiantuntijoita. Samalla kohtaa muita isännöinnin ammattilaisia, joiden kanssa käydyt keskustelut antavat aina uutta näkökulmaa työhön.

Isännöintiliiton jäsenpalvelut -muistilista

Kirjaudu sisään ja tulosta muistilista jäsenpalveluista ja yhteystiedoista työpöydällesi

Kirjaudu sisään