Isännöintiliitto hakee tietoasiantuntijaa

Isännöintiliitto on isännöintialan keskeisin palvelu- ja vaikuttajajärjestö. Isännöintiliittoon kuuluu yli 500 jäsenyritystä ja 22 yhdistystä, joiden kautta liittoon kuuluu noin 3/4 Suomen isännöinnistä. Autamme isännöintiä olemaan parasta, mitä taloyhtiölle voi tapahtua.

Haemme vakituiseen työsuhteeseen yhteiskunnallisesti valveutunutta TIETOASIANTUNTIJAA/DATA-ANALYYTIKKOA

vahvistamaan Isännöintiliiton asiantuntijajoukkoa ja viemään Isännöintiliiton tutkimustyön ja tiedolla johtamisen uudelle tasolle. Oletko sinä kaipaamamme osaaja?

Mitä pääsisit tekemään?

• Kehittämään datan hyödyntämistä Isännöintiliitossa ja koko isännöintialalla
  • Tekemään ja kehittämään Isännöintiliiton tutkimustyötä
  • Työskentelemään asumisen juridiikan, asuntopolitiikan, järjestötyön, digitalisaation, markkinoinnin, tutkimuksen ja median huippuammattilaisten kanssa
  • Vahvistamaan Isännöintiliiton tunnettuutta sekä vaikuttavuutta asumisen, taloyhtiöiden ja asuntopolitiikan asiantuntijana

Rooli on uusi, joten pääset muokkaamaan tehtävän sisältöä omien vahvuuksiesi ja mielenkiinnon kohteidesi mukaan.

Mitä tarjoamme sinulle?

Isännöintiliitto toimii isännöitsijöiden ja isännöintipalveluja tuottavien yritysten ja yhteisöjen valtakunnallisena etujärjestönä. Tuomme esille isännöinnin merkitystä, vaikutamme isännöintialan asemaan yhteiskunnassa ja teemme työtä alan kehityksen eteen.

Strategiassamme painotetaan vaikuttavuutta, asiantuntijuutta ja yhteistyön merkitystä. Isännöintiliiton strategiaa tukevat erilliset digi- ja datastrategiat, joten nyt haettava rooli on aivan toimintamme ytimessä. Koska tehtävä on uusi, pääset ihan oikeasti näköalapaikalle kehittämään Isännöintiliiton ja alan tapaa hyödyntää dataa ja tutkimusta.

Meillä saat mahdollisuuden työskennellä vaativissa, mutta kiinnostavissa työtehtävissä innostuneen, monialaisen ja hauskan tiimin kanssa. Teemme laajasti yhteistyötä myös muiden kiinteistö- ja rakennusalan toimijoiden kanssa, joten saat mahdollisuuden verkostoitua kiinteistö- ja isännöintialan parhaiden asiantuntijoiden kanssa.

Lisäksi pääset nauttimaan seuraavista eduista:

• Joustavat työajat, etätyömahdollisuus ja modernit toimitilat Helsingin Kampissa
  • Laaja työterveys, kattavat vakuutukset työssä ja vapaalla, lounasedut, kulttuuri- ja liikuntaedut sekä erittäin aktiivinen TYKY-toiminta
  • Työyhteisö, jossa ketään ei jätetä yksin ja yhteistyö kaiken keskiössä

Tehtävä sopii sinulle, jos nautit kehittäjän roolista ja yhdessä tekemisestä, olet oma-aloitteinen sekä haluat kehittyä osaajana mielenkiintoisella alalla.

Mitä odotamme sinulta?

• soveltuva tutkinto yhteiskuntatieteistä, tilastotieteistä tai vastaavasta
  • aiempaa käytännön kokemusta ja innostusta datan ja analytiikan hyödyntämisestä sekä visualisoinnista
  • kokemusta rooliin liittyvien työkalujen käytöstä (esim. Power BI tai SQL) sekä kyselytyökalujen (SurveyPal, Webropol) hyödyntämisestä, erityisen tärkeää on vahva Excel-osaaminen
  • tuntemus yleisimmistä tietokannoista ja näkemystä niiden hyödyntämisestä (Tilastokeskus, Eurostat jne.)
  • muu järjestelmäosaaminen sekä kokemus taloyhtiömaailmasta tai isännöintialasta katsotaan eduksi

Hae mukaan tiimiimme ja lähetä ansioluettelo sekä vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen osoitteeseen tuomas.viljamaa@isannointiliitto.fi viimeistään 4.9.2022. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa tuomas.viljamaa@isannointiliitto.fi, 0407235821 ja ira.tenhunen@isannointiliitto.fi, 0405785640. Puhelimitse tavoitat parhaiten Iran pe 19.8 klo 12–13, ma 22.8 klo 13–15, ti 23.8 klo 15–16 tai ma 29.8 klo 13–14 ja Tuomaksen 24.8. klo 10-12 ja klo 14-15 tai 31.8. klo 9-10.30.