Isännöintipäivien näyttelyn lisätilaukset

Tältä sivulta löydät tarkemmat tiedot Isännöintipäivien näyttelyn lisätilausten sisällöistä.

Liidiskanneri

Isännöintipäivien näyttelyssä on mahdollisuus kerätä liidejä erittäin helposti Eventos Contact -liidiskannerin avulla. Liidiskanneri toimii selaimessa näyttelyedustajan oman älypuhelimen kautta.

Skannerilla voi skannata nimikylttejä tapahtuman aikana. Saat heti tiedoksi skannatun henkilön nimen, yrityksen, sähköpostin ja puhelinnumeron. Liidiskannerin etu on, että voit heti kirjoittaa sivustolle henkilöön liittyvän muistiinpanon (esim. lähetä Matille esite A ja soita hänelle viikolla 45) sekä tiedon esim. nimikirjaimin, kuka edustajanne on skannannut kyseisen henkilön. Näin sama edustajanne voi olla kävijään yhteydessä myös myöhemmin.

Voit ladata tapahtuman aikana koska tahansa selaimesta skannatut tiedot excel-muodossa itsellesi. Näin voit järjestää esimerkiksi arvontoja osastollasi näyttelyn aikana!

Voit skannata sekä seminaariosallistujia että muita näytteilleasettajia.

Liidiskannerin hinta koko näyttelyajalle on yhdelle yritykselle 259€ (+alv 24%). Liidiskanneria voi samalla hinnalla käyttää niin moni yrityksenne näytteilleasettajaedustaja kuin haluatte molempina näyttelypäivinä. Liidiskanneria ei voi tilata vain yhdeksi näyttelypäiväksi. Liidien kerääminen ei ole koskaan ollut näin helppoa!

Lisäbrändi

Kaikki näytteilleasettajayritystä Isännöintipäivien näyttelyssä edustavien henkilöiden tulee työskennellä näytteilleasettajayrityksessä. Esimerkiksi yhteistyökumppaneita tai eri brändillä toimivia tytäryrityksiä ei näin ollen ole mahdollista ilmoittaa näytteilleasettajaksi ilman lisäbrändiä. Mikäli osastollanne on kaksi tai useampi eri yritys, tuotemerkki tai brändi, yrityksenne tulee hankkia osastollenne lisäbrändi.

Kahden tai useamman yrityksen tai tuotemerkin yhteisosastosta veloitetaan lisäbrändimaksu 1000 euroa + alv / lisäyritys tai lisätuotemerkki. Lisäbrändimaksu koskee myös Palveluverkostossa mukana olevia yrityksiä. Mikäli haluatte hankkia lisäbrändin osastollenne, olettehan mahdollisimman pian yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Ronkaiseen, 045 233 9063, hilla.ronkainen@isannointiliitto.fi.

Ulkopuolisten ei ole mahdollista tulla vierailemaan tapahtumaan, sillä kaikkien tapahtumaan osallistuvien tulee lunastaa pääsy tapahtumaan joko seminaarilipulla tai näytteilleasettajailmoittautumisen kautta.

Jos osastollanne on lisäbrändi, yhdellä lisäbrändillä saa ilmoittaa maksimissaan 2 lisänäytteilleasettajaa osastolle. Jos osastollanne on useita lisäbrändejä, voitte ilmoittaa aina maksimissaan 2 lisänäytteilleasettajaa per lisäbrändi. Lisäbrändin näytteilleasettajista ei veloiteta erikseen näytteilleasettajahenkilöiden osallistumismaksuja. Myös lisähenkilöiden tulee kuitenkin ilmoittautua sähköisesti etukäteen näytteilleasettajiksi. Henkilöilmoittautuminen avautuu keväällä 2024.

Lisähenkilö näyttelyyn

Osastojen maksimiosallistujamäärät ovat:

• 5 henkilöä perusosaston (4 m²) varanneesta yrityksestä
  • 7 henkilöä Premium-osaston (10 m²) varanneesta yrityksestä
  • 7 henkilöä Premium-kolmio-osaston (12,5 m²) varanneesta yrityksestä
  • 8 henkilöä Premium Plus -osaston (14 m²) varanneesta yrityksestä näytteilleasettajayrityksestä

Yllä olevat osallistujamäärät ovat maksimiosallistujamääriä per päivä. Henkilöitä voi vaihtaa näyttelypäivien välillä ja näytteilleasettajahenkilöitä voi olla yhteensä enemmän, kunhan paikalla per päivä on maksimissaan osastokoon mukainen enimmäismäärä näytteilleasettajia.

Mikäli näytteilleasettajayritys haluaa kasvattaa osastonsa maksimiosallistujamäärää, lisähenkilöistä veloitetaan erillinen lisähenkilömaksu 400€ (+alv 24%) per henkilö.

Lisähenkilö voi osallistua näyttelyyn näyttelyn molempina päivinä. Lisähenkilöstä ei veloiteta erikseen näytteilleasettajahenkilön osallistumismaksua. Myös lisähenkilön tulee kuitenkin ilmoittautua sähköisesti etukäteen näytteilleasettajaksi.

Mikäli osaston maksimihenkilömäärä per päivä ylitetään niin, että osastolle on ilmoittautunut sähköisesti tai saapunut paikalle yli osaston maksimihenkilömäärän mukainen määrä osallistujia, veloitamme kustakin henkilömäärän ylittävästä henkilöstä jälkikäteen lisähenkilömaksun 400€ (+alv 24%) per henkilö.

Mahdollisia rakentajia ja/tai somistajia varten ei tarvitse maksaa lisähenkilömaksua, kunhan rakentajat ja/tai somistajat ovat poistuneet näyttelystä molempina päivinä ennen näyttelyn alkua.

Osastoseinän korkeus on 2480 mm. Huomioithan, että osastonne kalusteet tai somisteet eivät saa ylittää osaston reunoja myöskään ylhäältä. Koko osastonne kaikkine sisältöineen tulee siis mahtua osaston mittojen sisäpuolelle.
Mikäli haluatte hankkia osastollenne osastoseinää korkeamman lisänäkyvyyselementin (esim. pylvään tai vastaavan), lisänäkyvyyselementti kustantaa 200 euroa + alv 24% sekä asennuskulut.

Ripustukset

Ripustuksista on sovittava erikseen Isännöintiliiton kanssa. Yksi ripustuspiste kustantaa 260 euroa + alv 24%. Osastoille numeroilla 14-43, 72-83 sekä 132-146 ei ole mahdollista tehdä ripustuksia.