Laki & järjestys -koulutus: Tukholman ohjelmat

Tältä sivulta löydät tietoa Laki & järjestys -koulutuksen Tukholman risteilyohjelmista.

Tänäkin vuonna Laki & järjestys -koulutuksen tapahtumakumppaniyritykset tarjoavat seminaariosallistujille erilaisia ohjelmia Tukholmassa seminaarin toisena päivänä 9.6.2023 klo 11.30-15.45.

Kumppaniohjelmat ovat osa seminaariohjelmaa ja siten seminaariosallistujille maksuttomia. Jokainen seminaariosallistuja on saanut etukäteen valita, mihin kumppaniohjelmaan haluaa osallistua. Osallistua voi vain yhteen ohjelmaan, sillä ne ovat käynnissä samaan aikaan.

Tänä vuonna kumppaniohjelmat ovat kaikki erilaisia, tyylikkäitä ja hauskoja risteily- ja veneilyaktiviteetteja. Kaikki ohjelman alkavat ja päättyvät laivaterminaaliin. Kuljetus ohjelmiin ja takaisin tapahtuu busseilla.

Alta löydät tietoa kustakin risteilyohjelmasta. Risteilyinfojen jälkeen löydät listauksen ohjelmiin ilmoittautumisesta ja voit tarkistaa, mihin ohjelmaan olet ilmoittautunut. Valitsemasi ohjelma on kirjattuna myös nimikylttisi yläkulmaan.

Lähtökohtaisesti ohjelmaa ei voi vaihtaa, sillä paikat risteilyillä ja ruokatilaukset on määritelty jo. Jos sinulle kuitenkin tulee välttämätön tarve ohjelman vaihtoon, olethan pikimmiten yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Ronkaiseen, hilla.ronkainen@isannointiliitto.fi, +358 45 233 9063.

Jos nimeäsi ei löydy listalta, et ole ilmoittautunut mihinkään Tukholman ohjelmaan, nähtävyysristeilyllä ja amfibiobussiohjelmassa on vielä muutama paikka tilaa. Mikäli haluaisit vielä mukaan jompaankumpaan ohjelmaan, olethan pikimmiten yhteydessä Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Ronkaiseen, hilla.ronkainen@isannointiliitto.fi, +358 45 233 9063.

Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa:

Näe Tukholman keskusta parhailta paikoilta eli kanaaleista käsin! Hiljaisella sähköveneellä järjestettävällä, yksityisellä nähtävyysristeilyllä kuulet vetoavan näyttelijän kertomana Tukholman nähtävyyksistä. Risteilyn jälkeen nautitaan lounas Tukholman keskustan ravintolassa. Opastus on englanniksi. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.

12.00 Bussi lähtee terminaalin edestä

12.30 Siirtyminen bussista veneeseen, nähtävyysristeily alkaa

13.30 Risteily saapuu lounasravintolan laituriin, siirtyminen rannan lounasravintolaan kävellen

13.40 2 ruokalajin lounas Villa Godthem -ravintolassa

15.00 Siirtyminen bussiin ravintolan edessä

15.30 Bussi takaisin satamassa, siirtyminen laivaan

16.00 Laivassa tulee viimeistään olla sisällä

Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen: Näe Tukholman sisäsaaristoa omalla, tyylikkäällä veneellä. Risteilyllä nautitaan lounas saaristoa katsellen. Risteilyn aikana pääset näkemään historiallisen Vaxholmin linnoituksen. Linnoituksesta palataan kaupunkiin niin ikään risteillen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala.

11.35 Olethan paikalla parkkipaikalla terminaalin edessä

11.45 Bussi lähtee terminaalin edestä

12.15 Siirtyminen veneeseen, risteily alkaa, verkostoitumisbuffet risteilyllä

13.45 Veneily takasin linnakkeesta alkaa, jälkiruoka veneellä

15.15 Risteily saapuu takaisin laituriin, siirtyminen bussiin (bussissa lukee teksti: Intrum & Skaala)

15.45 Bussi takaisin satamassa, siirtyminen laivaan

16.00 Laivassa tulee viimeistään olla sisällä

Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa: Luvassa on nähtävyyskierros Tukholman keskustassa sekä maalla että vedessä kulkevassa, mahtavassa amfibiobussissa! Maalla ja vesillä toteutetun nähtävyyskierroksen jälkeen nautitaan lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise & Pihla ja Tiivi.

12.00 Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen

13.00 Amfibiobussikiertoajelu päättyy ravintolan eteen, siirtyminen ravintolaan

13.10 2 ruokalajin lounas Villa Källhagen -ravintolassa

15.00 Siirtyminen bussiin (bussissa lukee teksti: Hausvise & Pihla ja Tiivi)

15.30 Bussi takaisin satamassa, siirtyminen laivaan

Lounasristeily Drottningholmin linnaan:

Näe Tukholman saaristoa tyylikkäässä ympäristössä kahden ruokalajin lounaan lomassa. Risteilyn jälkeen pääset kiertelemään kauniin Drottningholmin linnan puutarhaan. Ohjelman järjestävät Howden, Abloy ja BLC Turva.

11.30 HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä

12.00 Risteily alkaa, 2 ruokalajin menu risteilyllä

13.00 Saapuminen Drottningholmin linnaan

13.30-14.15 Kiertokävely Drottningholmin linnassa oppaan johdolla (opastus englanniksi)

14.15-14.55 Vapaa-aikaa esim. linnan puistossa kiertelyyn

14.55 Siirtyminen bussiin (bussi on lähinnä linnaa olevalla bussien pysäköintialueella. Bussissa lukee teksti: Abloy, BLC Turva & Howden)

15.05 Bussi lähtee takaisin satamaan

15.35 Bussi takaisin satamassa, siirtyminen laivaan

Charter-risteily Tukholman saaristossa:

Luvassa on kauniita saaristomaisemia sekä lounas omalla charter-veneellä. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ.

12.00 Bussi lähtee terminaalin edestä

12.30 Risteily alkaa, 3 ruokalajin menu risteilyllä

15.15 Risteily saapuu takaisin laituriin, siirtyminen bussiin (bussissa lukee teksti: A-insinöörit, Finib & iLOQ)

15.45 Bussi takaisin satamassa, siirtyminen laivaan

Sukunimi Etunimi Yritys Ohjelma Lisätietoa ohjelmaan lähtemisestä
Ahola Jari Aavatalo Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Ahonen Juha Aavatalo Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Akiki Sari Pähkinähoito Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Andonov Leo Aavatalo Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Antila Timo Tampereen Ammatti-isännöitsijät Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Asujamaa Sami 10+ Isännöinti Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Bergman Samu APV isännöintipalvelu Ky Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Björklund Jenny 10+ Isännöinti Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Brander Joni Pirkanmaan Laatuisännöinti Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Damski Markku Isto Group Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Diktonius Janica Isännöintijokeri Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Eronen Mika Isännöinti Taimi Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Hahle Aki Kontulan Huolto Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Halmevuo Johannes Aavatalo Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Hannuksela Sari TM-Teema Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Heimala Anu Noste Isännöinti Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Heinävaara Niina APV Isännöintipalvelu Ky Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Hellevaara Marko Isännöinti Eliel Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
hietala arto isto Group Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Huisman Maiju APV Isännöintipalvelu Ky Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Hytönen Tiia 10+ Isännöinti Oy Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Härmä Antti Kontulan Huolto Oy Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Höstman Mikko Vuo-Kiinteistöpalvelut Oy ISA Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Inkinen Petri ISTO Group Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Johansson Pekka Kontulan Huolto Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Juvonen Jukka Talokompassi Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Jäspilä Minna Isännöinti Warma Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Kaila Juuso Talokompassi Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Kallio Kari Noste Isännöinti Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Keränen Petteri ASA-Isännöinti Oy Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Kilgast TArja Mio Isännöinti Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Kokkonen Nea 10+ Isännöinti Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Komulainen Juha ASA-Isännöinti Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Konttinen Mikko Lounais-Suomen Isännöinti Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Koskenranta Arja APV Isännöintipalvelu Ky Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Koukka Eija Sulun Kiinteistönhoito Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Kuokkanen Jasi Kontulan Huolto Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Kuula Sanna Isännöintikuula Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Kuusisto Pertsa ASA-ISÄNNÖINTI OY Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Kvist Jaana Keravan Isännöinti Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Laaksonen Ari Loimaan Isännöinti Oy Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Lahti Ismo ASA-Isännöinti Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Laine Sanna Uniko Isännöintipalvelut Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Lainimo Tuomo FinCap Kiinteistövarainhoito Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Laukkanen Henrik Isännöinti Jolaka Oy Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Laurila Markus Tampereen Ammatti-isännöitsijät Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Lehtonen Esa Isännöinti Warma Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Lehtonen Arttu Isännöinti Warma Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Leivonen Antti Isännöinti Leivonen Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Leppäaho Alpo Sisä-Suomen Kiinteistöapu Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Leppäniemi Jukka Isännöinti Proiventia Oy Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Leppäniemi Johanna Isännöinti Proventia Oy Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Lind Pirjo Pieksämäen Haka Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Lindman Patrick Kontulan Huolto Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Loponen Arto Isto Group Oy Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Lundgren Ossi Granlund Isännöinti Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Lötjönen Petteri ISTO Group Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Maja Vesa Aavatalo Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Makkonen Pepe ISTO Group Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Malinen Karoliina 10+Isännöinti Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Mannila Jenni Isännöinti Mannila Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Maukkonen Nina NM Isännöinti Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Moisio Erja Asuville Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Mustamäki Tomi Isännöinti Mustamäki Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Mustamäki Sari Isännöinti Mustamäki Oy Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Mäkelä Tuomas Yade Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Mäki-Kokkila Milla Iskurit Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Mäkinen Jarmo Vuo-Kiinteistöpalvelut Oy ISA Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Mäkinen Minna Pirkanmaan Ammatti-isännöinti Oy Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Mäkinen Esa Ruoveden asunnot Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Mäki-Uuro-Tuiskunen Maria Isännöinti Mannila Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Mänkärlä Satu Mio Isännöinti Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Nieminen Taneli Pirkanmaan Laatuisännöinti Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Nieminen Jari Uniko Isännöintipalvelut Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Nieminen Jari Uniko OY Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Niinimäki Kennet Uniko-Isännöintipalvelut Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Niitynpolku Seija Uniko Isännöintipalvelut Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Nissilä Jouni Tekma-Isännöinti Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Novola Markko Suomen Isännöitsijäpalvelut Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Nurmi Arja Iskurit Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
OKSANEN RAUNO RO-ISÄNNÖINTI OY Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Pennanen Tarmo Ruth Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Pihlajasalo Juha Kouvolan Isännöintikolmio Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Piirto Ilkka 10+ Isännöinti Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Pirinen Jouni ASA-isännöinti Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Puisto Aleksi Awisto Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Pöysä Risto Isännöintikolmio Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Rantamäki Jarmo HAI ry Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Ratu Pauli Uniko Isännöitnipalvleut Ou Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Rauvanto Pia Isännöinti Taimi Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Reinvall Tapio Uniko-Isännöintipalvelut Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Rekonen Markus Noste Isännöinti Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Rintala Anne Keravan Isännöinti Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Rissanen Juhani ISTO Group Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Rosten Marjo Isännöinti Warma Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Ruohomäki Kimmo Keravan Isännöinti Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Rytilahti Tea Yade Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Rytkönen Timo Iskurit Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Saarinen Mikko Isännöinti Mannila Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Saarva Petteri Reilu Isännöinti Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Saloniemi Petri Pirkanmaan Laatuisännöinti Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Sanden Päivi Martinlaakson Huolto Oy Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Savolainen Susanna Mio Isännöinti Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Seiplax Marianne TM-Teema Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Sillanpää Timo Aarre Isännöinti Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Similä Heidi Isännöinti Mäkinen Oy Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Sinettä Ville Isännöinti Asuville Oy Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Sorsa Seija Isännöinti Eliel Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Suhonen Jyri Siltamaenhuolto Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Suomela Tero Tampereen Ammatti-isännöitsijät Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Såg Anne Noste Isännöinti Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Talka Solja ISTO Group Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Tamminen Jukka nattarin huolto oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Tiainen Taina Uniko-Isännöintipalvelut Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Toivola Krista FinCap Kiinteistövarainhoito Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Uimonen Jouko Asa Isännöinti Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Vaija Kari Eskolanmäen Kiinteistöpalvelut Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Vakkuri Niko Suomen Tekninen Isännöinti Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Vaskelainen Ari APV Isännöintipalvelu Ky Lounasristeily Drottningholmin linnaan. Ohjelman järjestävät Abloy, BLC Turva ja Howden. HUOM! Bussi lähtee terminaalin edestä jo klo 11.30. Olethan ajoissa bussissa. Joudut ehkä lähtemään luennolta paria minuuttia ennen sen loppua. Suosittelemme, että siirryt luennolta suoraan bussiin käymättä hytin kautta. Voit jättää seminaaritavarasi (esim. muistiinpanovälineet) halutessasi omalla vastuullasi seminaaritilaan. Ethän kuitenkaan jätä arvotavaroita seminaaritilaan, sillä seminaaritila ei ole lukittu tai vartioitu.
Virtanen Mika Isännöinti Warma Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Vuorela Niko Isännöinti Warma Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Vuorinen Arto Salon Asuinpalvelut Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Vuorinen Soili ISTO Group Oy Yksityinen lounasristeily saaristossa Vaxholmin linnoitukseen. Ohjelman järjestävät Intrum ja Skaala. Bussi lähtee terminaarin edestä parkkipaikalta klo 11.45. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.35.
Wallin Mika ASA-Isännöinti Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).
Ylianttila Johanna Salon Asuinpalvelut Oy Amfibiobussikierros maalla ja vedessä sekä lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Hausvise sekä Pihla ja Tiivi. Amfibiobussi saapuu terminaalin eteen parkkipaikalle klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim. 11.50.
Yli-Yrjänäinen Kirsi Isännöintijokeri Oy Charter-risteily Tukholman saaristossa. Ohjelman järjestävät A-insinöörit, Finib ja iLOQ. Bussi lähtee terminaalin edestä parkkipaikalta klo 12.00. Olethan paikalla hieman tätä ennen esim klo 11.50. Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).

Onko sinulla kysyttävää Tukholman ohjelmista?

Autan mielelläni!

Hilla Ronkainen, tapahtumatuottaja, Isännöintiliitto, hilla.ronkainen@isannointiliitto.fi, +358 45 233 9063