Laki & järjestys: Tukholman kumppaniohjelmat 2024

Tältä sivulta löydät tietoa Laki & järjestys -koulutusristeilyn Tukholman kumppaniohjelmista

Tänäkin vuonna Laki & järjestys -koulutusristeilyn tapahtumakumppaniyritykset tarjoavat seminaariosallistujille erilaisia ohjelmia Tukholmassa seminaarin toisena päivänä 7.6.2024 klo 12.00-15.45.

Kumppaniohjelmat ovat osa seminaariohjelmaa ja siten seminaariosallistujille maksuttomia.

Jokainen seminaariosallistuja saa etukäteen valita, mihin kumppaniohjelmaan haluaa osallistua. Osallistua voi vain yhteen ohjelmaan, sillä ne ovat käynnissä samaan aikaan. Ilmoittautuminen ohjelmaan tapahtuu onnistuneen sähköisen ilmoittautumisen kautta 14.5. klo 10 alkaen. Kumppaniohjelmat täytetään nopeusjärjestyksessä.

Tänä vuonna kumppaniohjelmissa on useita erilaisia risteilyaktiviteetteja sekä hauska museovierailu. Kaikki ohjelmat alkavat ja päättyvät laivaterminaaliin. Kuljetus ohjelmiin ja takaisin tapahtuu busseilla suoraan laivaterminaalista. Jokaiseen kumppaniohjelmaan sisältyy lounas. Ohjelmat ovat seminaariosallistujalle maksuttomia.

Ilmoittautuminen kumppaniohjelmiin aukeaa tiistaina 14.5. klo 10 alla olevan linkin takaa. Merkitse siis päivä ja kellonaika kalenteriisi, jotta pääset ilmoittautumaan heti haluamaasi ohjelmaan!

Ohjelmiin on osallistujamaksimimäärät ja jotkin ohjelmista täyttyvät toisia nopeammin, joten kannatta ilmoittautua haluamaansa ohjelmaan kärppänä heti tiistaina 14.5. klo 10! Kumppaniohjelmat täytetään nopeusjärjestyksessä.

Ilmoittaudu kumppaniohjelmiin tästä

Alta löydät tietoa ja kuvia kustakin kumppaniohjelmavaihtoehdosta

Charter-risteily Tukholman saaristossa

Luvassa on kauniita saaristomaisemia sekä lounas omalla charter-veneellä. Tukholman hienoin ja suurin vene ja 3 ruokalajin lounas hurmaavat. Veneen aurinkokannelta on huikeat näkymät saaristoon. Veneestä löytyy myös baari. Ohjelman järjestävät Kiinteistölakimies ja Skaala.

Risteilyllä voi olla myös ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).

12.00 Bussi lähtee terminaalin edestä

12.30 Risteily alkaa, risteilyllä tarjoillaan 3 ruokalajin menu.

15.45 Bussi takaisin satamassa, siirtyminen laivaan

Lounasristeily modernilla veneellä

Risteile saaristossa yhdellä Tukholman modernimmista veneistä! Takakannella pääset nauttimaan ulkoilmasta ja sohvaryhmillä rentoutumaan sisätiloissa. Risteilyllä tarjoillaan 3 ruokalajin tasokas lounas. Ohjelman järjestävät Finib ja iLOQ.

12.30 Saapuminen veneelle, risteily alkaa

Risteilyllä tarjotaan 3 ruokalajin menu.

Lounasristeily huvijahdilla

Pääset yksityiselle huvijahdille, jossa tarjoillaan 3 ruokalajin hulppea lounas. Sään suosiessa voit nauttia saaristomaisemista myös veneen aurinkokannella. Ohjelman järjestävät Hausvise ja Intrum.

12.30 Saapuminen veneelle, risteily alkaa

Risteilyllä tarjoillaan 3 ruokalajin menu.

Saunaveneristeily ja lounas

Pääset risteilemään Tukholman keskustassa ja saaristossa saunaveneellä! Veneellä olevat palju ja sauna tarjoavat varmasti hauskan risteilykokemuksen. Tasokas buffetlounas sekä laivan baari mahdollistavat nautiskelun laivalla koko risteilyn ajan myös, vaikka et saunoisikaan. Ohjelman järjestävät Howden, Korjauspartnerit ja Lindström.

Risteilyllä ollaan myös ulkona ja veneessä voi myös saunoa ja olla paljussa, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (uima-asu, takki, hattu, aurinkolasit, muuta). Veneessä on valmiina pyyhkeet sekä shampoot ja saippuat.

12.30 Risteily alkaa

Risteilyllä on mahdollista saunoa sekä käydä paljussa. Ota oma uima-asu mukaan! Veneeltä saat pyyhkeen sekä tarjolla on shampoot ja saippua.

Risteilyllä tarjotaan tasokas buffet-lounas ja laivalla on baari.

ABBA-museossa vierailu ja lounas

Jatka festareita Laki & järjestyksen toisenakin päivänä! ABBA-museossa vierailu on elämyksellinen kokonaisuus, jossa pääset itse osaksi lavahehkua. Festarityyppinen lounas nautitaan läheisessä ravintolassa.

Ohjelman järjestävät Kiinko sekä Pihla ja Tiivi.

12.30 ABBA-museossa kiertely alkaa

Pääset nauttimaan interaktiivisesta museokokemuksesta!

14.00 Festarihenkinen lounas läheisessä ravintolassa

15.00 Siirtyminen bussiin

15.30 Bussi takaisin satamassa, siirtyminen laivaan

Onko sinulla kysyttävää Tukholman ohjelmista tai niihin ilmoittautumisesta?

Autan mielelläni!

Hilla Talvensaari, tapahtumatuottaja, Isännöintiliitto, hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, +358 45 233 9063