Webinaari: Isännöinnin rooli taloyhtiön energiatehokkuuden kehittämisessä

Energian hinta on noussut ja se on aiheuttanut taloyhtiöille painetta yhtiövastikkeiden korotuksiin. 21.3.2023 järjestetyssä Isännöintiliiton ja Visma Real Estate Oy:n webinaarissa käytiin keskustelua isännöinnin roolista taloyhtiöiden energiatehokkuuden seurannassa. Webinaarissa keskusteltiin mm. seuraavista aiheista:

• Miten isännöintitoimistot näkevät oman roolinsa energiatehokkuuden seurannassa ja kehittämisessä?
  • Mitä mahdollisuuksia nykyaikaiset työkalut tarjoavat isännöintitoimistoille sekä asiakasyhtiöille energiankulutukseen ja sen mittaamiseen liittyen?
  • Millaisia ratkaisuja koottu kulutustieto tarjoaa taloyhtiöiden energiatehokkuuden kehittämiseen?

Webinaari tarjosi tietoa mm. siihen, miten isännöinti voi edistää taloyhtiöiden energiatehokkuuden kehittymistä energiankulutuksen seurantaa tehostamalla. Lisäksi webinaarissa käytiin läpi, mitä työkaluja energiatehokkuuden seurantaan on olemassa ja millainen rooli isännöintijärjestelmällä on osana energianhallinnan kehitystä.

Aiheesta olivat keskustelemassa isännöintijärjestelmä-toimittajan näkökulmasta Head of Partnerships Petri Harjula Visma Real Estate Oy:stä. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton markkinointipäällikkö Laura Hyvönen.

Esitysmateriaalin voit ladata itsellesi täältä.