Webinaari: Tiekartta taloyhtiön energiatehokkuuteen

Taloyhtiön energiatehokkuuden nykytilan selvittämiseen sekä energiatehokkuuden kehittämiseen liittyy monia tehtäviä, jotka tulevat isännöinnin työpöydälle.

Miten hallita taloyhtiön energiatehokkuus järkevästi kokonaisuutena?

19.6.2021 järjestetyssä Vahasen ja Isännöintiliiton webinaarissa pureuduttiin taloyhtiön energiatehokkuuteen kokonaisuutena. Webinaarissa tarjottiin vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

• Miksi taloyhtiön energiatehokkuuden parantaminen kannattaa hallita kokonaisuutena ja miten sen teet?
  • Missä järjestyksessä energiatehokkuustoimenpiteitä kannattaa tehdä?
  • Miten voit varmistaa, että taloyhtiöön tehtävillä energiatehokkuusinvestoinneilla on eniten vaikutusta?

Webinaari tarjosi konkreettisen tiekartan taloyhtiön energiatehokkuuden kehittämiseen kokonaisuutena. Tiekarttaa voit käyttää apuna keskustellessasi aiheesta hallituksen kanssa.

Webinaarissa aiheesta alusti Vahasen asiakaspalvelupäällikkö, energia-asiantuntija Matti Hellgrén. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiantuntija.

Webinaarin esitysmateriaalin voit ladata itsellesi alta:

Esitysmateriaali: Tiekartta taloyhtiön energiatehokkuuteen -webinaari