Laki & järjestys: Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa

Takaisin kumppani-infosivulle pääset täältä

Kumppaniohjelma

Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa

Näe Tukholman keskusta parhailta paikoilta eli kanaaleista käsin! Hiljaisella sähköveneellä järjestettävällä, yksityisellä nähtävyysristeilyllä kuulet vetoavan näyttelijän kertomana Tukholman nähtävyyksistä. Risteilyn jälkeen nautitaan lounas Tukholman keskustan ravintolassa. Opastus on englanniksi. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.

Risteilyllä ollaan ulkona, joten otathan mukaan säänmukaiset varusteet (takki, hattu, aurinkolasit, muuta).

Aikataulu:

11.30                      Luksusbussi saapuu terminaalin parkkipaikalle

11.40                       Edustajienne on hyvä olla paikalla terminaalin ulkopuolella parkkipaikalla Tukholmassa

12.00-12.30            Siirtyminen bussilla veneelle

• Bussista ostaa juomia luottokortilla

12.30-13.30            Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa englanninkielisen oppaan johdolla

• Veneessä snacksejä ja holittomia juomia

13.30                      Risteily päättyy lounasravintolan laituriin

13.30-13.45            Siirtyminen kävellen lounasravintolaan Villa Godthem, https://villagodthem.se/

13.45-15.00            2 ruokalajin lounas Villa Godthemissa, Rosendalsvägen 9, https://villagodthem.se/

Kahden ruokalajin lounas

• Appetizer: Salmon tartare on toasted bread with trout roe
  • Fish quenelles with lobster sauce and boiled potatoes
  • Erityisruokavaliot ilmoitettu valmiiksi ravintolalle
  • Juomia ei ole tilattu valmiiksi, voitte tilata juomia itse ravintolasta.
  • Maksu ruoasta ja juomista luottokortilla ravintolassa.

15.00                    Siirtyminen bussiin

15.10-15.40           Bussi lähtee kohti satamaa ja Silja Serenadea

16.00 Laivassa tulee viimeistään olla sisällä

16.15 Laivassa tulee OIKEASTI viimeistään olla sisällä, jotta laivaan pääsee.

Lista osallistujista löytyy tämän linkin takaa ja alta.

Akiki Sari Pähkinähoito Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Jäspilä Minna Isännöinti Warma Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Komulainen Juha ASA-Isännöinti Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Kuula Sanna Isännöintikuula Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Kuusisto Pertsa ASA-ISÄNNÖINTI OY Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Lehtonen Esa Isännöinti Warma Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Lehtonen Arttu Isännöinti Warma Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Leivonen Antti Isännöinti Leivonen Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Lundgren Ossi Granlund Isännöinti Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Malinen Karoliina 10+Isännöinti Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
OKSANEN RAUNO RO-ISÄNNÖINTI OY Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Pirinen Jouni ASA-isännöinti Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Rosten Marjo Isännöinti Warma Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Saarva Petteri Reilu Isännöinti Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Sillanpää Timo Aarre Isännöinti Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Tamminen Jukka nattarin huolto oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Uimonen Jouko Asa Isännöinti Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Virtanen Mika Isännöinti Warma Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Vuorela Niko Isännöinti Warma Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.
Wallin Mika ASA-Isännöinti Oy Nähtävyysristeily Tukholman kanaaleissa ja lounas Tukholmassa. Ohjelman järjestävät Lindström ja Safetum.

Laskutus:

Kumppaniohjelman bussit ja risteily hoituvat laskulla meiltä teille Laki & järjestyksen jälkeen.

Ruoka ja juomat maksetaan suoraan luottokortilla ravintolassa.

Onko sinulla kysyttävää Tukholman ohjelmista?

Autan mielelläni!

Hilla Ronkainen, tapahtumatuottaja, Isännöintiliitto, hilla.ronkainen@isannointiliitto.fi, +358 45 233 9063