Puhujainfo / Laki ja järjestys 2024

Tervetuloa puhujaksi Laki & järjestys -koulutusristeilylle!

Tältä sivulta löydät tietoa Laki & järjestys -koulutusristeilyn puhujalle.

Laki & järjestys -koulutusristeily on isännöintialan ammattilaisille vuosittain järjestettävä laivaseminaari. Seminaari järjestetään joka vuosi yhtiökokouskevään kiireiden jälkeen. Laki & järjestys -koulutusristeily on pidetyin tapahtumamme ja houkuttelee joka vuosi tyytyväisiä osallistujia painavan seminaariohjelman sekä monien aktiviteettien vuoksi.

Laki & järjestys -koulutusristeily tarjoaa seminaariosallistujalle samassa paketissa mahdollisuuden osaamisen kehittämiseen erinomaisen seminaariohjelman avulla sekä uusien ja vanhojen tuttujen kanssa verkostoitumiseen.

Seminaariohjelma ja yleisö

Torstai 8.6. klo 12.30-16.00

• Aiheina isännöinnin eettiset ohjeet, vastuut virhetilanteissa sekä asiakaspalautteet ja -tilanteet
  • Ohjelman jälkeen tapahtumakumppanien rastit sekä à la carte -illallinen

Perjantai 9.6. klo 10.00-11.20 sekä 16.15-17.15

• Aiheina juridiikka sekä maalämpöremontit
  • Ohjelman jälkeen yhteinen illan aloitus sekä buffet-illallinen

Tutustu koko ohjelmaan täällä.

Pidämme oikeuden aikataulu- ja ohjelmamuutoksiin.

Tapahtumaan on tulossa yli 130 seminaariosallistujaa. Osallistujina on isännöintiyrityksen henkilökuntaa, esimerkiksi isännöitsijöitä, yrityksen johtoa, teknisiä asiantuntijoita, kiinteistösihteereitä ja talouden asiantuntijoita. Voit tutustua ilmoittautuneiden listaan täällä.

Ennen tapahtumaa

1. IlmoitTAUDU LOMAKKEELLA, JOS OSALLISTUT koko tapahtumaan

Tarjoamme kaikille puhujille mahdollisuuden osallistua tapahtumaan. Puhujille on useimmiten sovittu majoitus 1 hengen A-luokan hytissä. Ilmoittautuminen ja hyttivaraus tulee tehdä viimeistään 30.4.2024 täällä.

2. IlmoitTAUDU SÄHKÖPOSTITSE, JOS OSALLISTUT VAIN SATAMASSA

Kaikkien laivalla vierailevien henkilöiden pitää olla ilmoittautunut etukäteen laivalle saapuvaksi. Etukäteisilmoittautumisen tulee sisältää seuraavat asiat:

• Etunimi
  • Sukunimi
  • Syntymäaika

Lähetäthän nämä tiedot viimeistään 30.4. Isännöintiliiton tapahtumatuottaja Hilla Talvensaarelle hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi.

Huomioithan, että laivaan saapuvan henkilön on pystyttävä todistamaan henkilöllisyytensä laivaan noustessa virallisella henkilöllisyystodistuksella (passi tai henkilökortti. HUOM! Ajokortti ei riitä).

3. Toimita esitysmateriaali

Toimitathan esitysmateriaalisi ppt-muodossa viimeistään 1.6.2024 Isännöintiliiton viestintä- ja koulutuspäällikkö Ann-Mari Sandholmille ann-mari.sandholm@isannointiliitto.fi. Ilmoitathan mahdollisista viivästyksistä.

Lataamme kaikki materiaalit valmiiksi esityskoneille. Materiaalit jaetaan PDF-muodossa osallistujille tapahtuman jälkeen, kerrothan meille, jos tämä ei oman materiaalisi osalta sovi.

Seminaaritilassa

Seminaaritilaan on hyvä saapua 30 minuuttia ennen oman puheenvuoron alkua.

Seminaaritilassa Isännöintiliiton edustaja opastaa sinua mikin ja esityksesi kanssa.

Laitamme kaikki esitykset valmiiksi esityskoneille. Voit siirtää esitystä eteenpäin erillisellä klikkerillä.

Seminaarisalissa on myös juontaja, joka esittelee sinut ennen puheenvuorosi alkua.

Aikataulun salliessa puheenvuoron lopuksi käsitellään yleisökysymyksiä. Suosittelemme varaamaan kysymyksille muutaman minuutin puheenvuoron lopusta.

Poistuminen laivasta ennen risteilyn alkua

Laiva on torstaina 8.6. satamassa koko asiasisältöisen ohjelman ajan eli klo 16 asti. Mikäli et lähde risteilylle, laivasta pitää poistua viimeistään klo 16.15.

Paikka, saapuminen ja pysäköinti / Helsinki

Osoite Helsingissä

Olympiaterminaali, Olympiaranta 1, 00140 Helsinki

Saapuminen

Lisätietoja Olympiaterminaalista, kulkuyhteyksistä sekä pysäköinnistä löydät Tallink Siljan sivuilta.

Saavuthan tapahtumapaikalle hyvissä ajoin, vähintään 35 minuuttia ennen oman puheenvuorosi alkua.

Saapuessasi ilmoittaudu terminaalin sisäänkäynnin sisäpuolella sijaitsevassa tapahtumainfossa (auki n. klo 10.00-11.30). Saat tapahtumainfosta nimikylttisi ja sinut ohjataan laivaan. Jos saavut myöhemmin iltapäivällä, saat lippusi ja nimikylttisi terminaalin ryhmälähtöselvityksestä.

Kulkuyhteydet
  • Raitiovaunulla
    Raitiovaunu 3 kulkee Töölöstä Rautatieaseman kautta Olympiaterminaaliin ja raitiovaunu 2 Länsi-Pasilasta Mannerheimintien, Arkadiankadun ja Aleksanterinkadun kautta Olympiaterminaaliin.
    Lue lisää HSL:n sivuilta →
    Aikataulut ja pysäkit:
    Aikataulut 2
    Aikataulut 3
  • Rautatieasemalta (2,2 km) pääsee Olympiaterminaaliin raitiovaunulla 3.
  • Helsingin lentoasemalta (23,6 km) pääsee Helsingin keskustaan Rautatieasemalle I tai P -junilla, bussilla 615 tai Finnair City Bussilla. Rautatieasemalta voi jatkaa terminaalille raitiovaunulla.
Pysäköinti
  • Lyhytaikaispaikoitus
    Lyhytaikainen pysäköinti (max. 4 h) sijaitsee välittömästi Olympiaterminaalin ulkopuolella, hinta 5,7 €/h.
  • Pitkäaikaispaikoitus
    • Satamaparkki, Olympiaterminaalin alakerrassa sijaitseva pysäköintihalli. Avoinna joka päivä, kun laiva on satamassa. 50 tunnin pysäköinti hintaan 59 euroa. Pysäköinti pitää varata etukäteen.
    • Makasiiniranta P2-alue. Pitkäaikainen pysäköintialue sijaitsee osoitteessa Eteläranta 7, 00130 Helsinki, Vanhan kauppahallin kupeessa. Matkaa terminaalille on noin 500 metriä. Pysäköintialueella ei ole tuntirajoituksia. Hinta: 0– 6 h: 5,70 €, minkä jälkeen 0,55 €/h.
    • Makasiiniranta P3 -alue. Pitkäaikainen pysäköintialue sijaitsee osoitteessa Eteläranta 7, 00130 Helsinki, Vanhan kauppahallin kupeessa. Makasiiniranta P3 -ulkopysäköintialueelta voit nyt varata pysäköintipaikan ennakkoon satamaparkki.fi -palvelussa. Säästä hinnasta -20%. Matkaa terminaalille on noin 500 metriä. Pysäköintialueella ei ole tuntirajoituksia. Hinta: 0– 6 h: 5,70 €, minkä jälkeen 0,55 €/h.
Laivaan nouseminen

Kun olet ilmoittanut etukäteen nimesi ja syntymäaikasi viimeistään 30.4. Isännöintiliiton tapahtumatuottajalle Hilla Talvensaari hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, nimesi on listalla. Isännöintiliiton edustaja on sinua vastassa terminaalin sisällä ja ohjaa sinut laivaan. Tarvittaessa varaudu todistamaan henkilöllisyytesi terminaalissa virallisella henkilöllisyystodistuksella (passi tai henkilökortti. HUOM! Ajokortti ei riitä).

Paikka, saapuminen ja pysäköinti / Tukholma

Osoite Tukholmassa

Värtahamnen Hamnpirsvägen 10, 11574 Stockholm

Lisätietoja Värtahamnen-satamasta löydät Tallink Siljan sivuilta.

Kulkuyhteydet
  • Laivabussi
    Laivabussilla pääset kätevimmin laivalta keskustaan ja takaisin tai vaihtoehtoisesti Djurgårdeniin ja takaisin. Tutustu Laivabussin hintoihin, aikatauluihin ja varausmahdollisuuteen →
  • Maanalainen (Tunnelbana) ja bussi
    Lähin Tunnelbana-asema on Gärdet n. 500 metrin kävelymatkan päässä, kävelysilta lähtee suoraan terminaalista.
    Bussilla numero 76 pääsee terminaalista keskustaan Kungsträdgårdenille noin 15 minuutissa. Pysäkki soveltuu myös pyörätuolilla ja lastenrattailla liikkuville asiakkaille. Pysäkki kartalla.
    Liput julkisiin kulkuvälineisiin on ostettava etukäteen joko laivan infosta tai Gärdetin metroaseman kioskista (Pressbyrån). Laivan infosta saatavilla kertalippujen lisäksi myös 24 h lippu.
  • Arlanda Express
    Lentokenttäjuna Arlanda-Express lähtee keskusasemalta (City-terminalen), matka kestää 20 minuuttia. Menolippu maksaa n. 220 SEK. Katso tarkemmin http://www.arlandaexpress.com/
Laivaan nouseminen

Kun olet ilmoittanut etukäteen nimesi ja syntymäaikasi viimeistään 22.5. Isännöintiliiton tapahtumatuottajalle Hilla Talvensaarelle hilla.talvensaari@isannointiliitto.fi, nimesi on listalla. Voit noutaa lippusi sataman lähtöselvityksestä virallista henkilöllisyystodistusta vastaan.

Heräsikö kysymyksiä? Autan mielelläni

Hilla Talvensaari