Webinaari: Miten suunnitella ja toteuttaa energiaremontti mahdollisimman sujuvasti?

Energiaremontti tuo selvää säästöä ja hyötyä useimmille. Remontin suunnittelu lähtee parhaan lämmitystavan valinnasta. Valintaan vaikuttaa mahdollisuuksien lisäksi taloyhtiön tavoitteet. Samalla kannattaa tarkastella taloyhtiön tilannetta kokonaisuutena. Yhä useammat asukkaat vaativat sähköautoille latauspisteitä ja moni toivoo lisäksi ekologista aurinkosähköä. Miten suunnitella ja toteuttaa energiaremontti mahdollisimman sujuvasti? Helen pitkän linjan energiatoimijana tuntee ja tietää eniten hyötyvät taloyhtiöt ja heille sopivimman kokonaisuuden.

24.8.2022 järjestetyssä Isännöintiliiton ja Helenin webinaarissa tarjottiin vastauksia seuraaviin kysymyksiin:

• Minkäkokoiset taloyhtiöt hyötyvät eniten lämmitystavan muutoksesta?
  • Kaukolämpö, maalämpö vai kaukolämpö tehostettuna poistoilmalämpöpumpulla?
  • Tunnemme, olemme laskeneet ja osaamme kertoa jokaisen helsinkiläisen taloyhtiön parhaan lämmitystavan
  • Lämmitystavan uudistus, sähköautojen lataus ja aurinkovoimala – samassa hankkeessa vai erillisinä toteutuksina?
  • Investointina vai palveluna? Vaihtoehtojen vertailu kustannusten ja huolettomuuden näkökulmasta.
  • Energiaremontin hankinnan vaiheet Helenin kanssa

Webinaarissa aiheesta olivat kertomassa tuotekehityspäällikkö Minna Hellström ja tuotepäällikkö Johannes Isohookana Heleniltä. Webinaarin moderoi Isännöintiliiton asiakkuusjohtaja Aki Salo.

Esitysmateriaalin voit ladata itsellesi täältä.