Isännöintimittari on isännöintiyrityksen arkea helpottava kyselytyökalu, joka sopii sekä taloyhtiöiden tarpeisiin että isännöintiyrityksen sisäisiin kyselyihin. Kaikki tilaajayrityksen työntekijät pääsevät käyttämään palvelua Mappi-tunnuksillaan. Isännöintimittariin kuuluva Henkilöstökokemuksen mittari on maksuton kaikille Isännöintiliiton jäsenyrityksille.

PYYDÄ MAKSUTON ESITTELY

Esittelemme mielellämme Isännöintimittarin käyttöä, hyötyjä ja tulosten raportointia. Ota yhteyttä jäsenpalveluun:
toimisto@isannointiliitto.fi

Mikä Isännöintimittari on?

Helppokäyttöinen kyselytyökalu, joka selvittää osakkaiden ja asukkaiden näkemykset taloyhtiöstä ja isännöinnistä. Palvelu antaa isännöintiyritykselle arvokasta tietoa myös asiakkaiden tyytyväisyydestä ja henkilöstökokemuksesta.

Isännöintimittariin kuuluva Henkilöstökokemuksen mittari on maksuton jäsenetu kaikille Isännöintiliiton jäsenyrityksille! Selaa sivua alaspäin ja tutustu kyselyn käyttöohjeisiin.

Kyselylinkit saapuvat kätevästi suoraan sähköpostiin, josta ne voi jakaa eteenpäin. Omien kyselyiden tulokset on mahdollista saada useassa eri tiedostomuodossa, esimerkiksi valmiina esityksenä tai raakadatana. Vakioituja kyselypohjia voi räätälöidä omiin tarpeisiin sopivaksi omilla lisäkysymyksillä.

Kyselytyökalun rinnalle on lanseerattu kokonaan uusi palvelu, joka on suunniteltu yritysten johdon tarpeiden pohjalta. Isännöintimittari – johdon palvelu sisältää kyselytyökalun lisäksi vuosittain mm.

• Analyysi asiakaskokemuksen tai henkilöstökokemuksen mittarin tuloksista
  • Isännöintiliiton toimialavertailu
  • Asiakas- tai henkilöstökokemuksen kehittämisen sparrausta
  • Tukimateriaalia

Lue lisää Isännöintimittarista

Käytä Isännöintimittaria Mappi-tunnuksilla

Isännöintimittari on lisäpalvelu Isännöintiliiton jäsenyrityksille. Palveluun kuuluva Henkilöstökokemuksen mittari on kuitenkin maksuton kaikille Isännöintiliiton jäsenyrityksille.

Tarvitset Isännöintimittarin käyttämiseen omat Mappi-jäsensivujen tunnukset. Jos sinulla ei ole Mappi-tunnuksia, voit saada ne kahdella tavalla:

• Yrityksen pääyhteyshenkilö käy lisäämässä sinut käyttäjäksi
  • Ota yhteyttä jäsenpalveluun: toimisto@isannointiliitto.fi tai 09 2312 1750 ( ti-pe klo 9.00-12.00)

Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden kirjautumissivulta.

Tietosuoja Isännöintimittarissa

Käytä Isännöintimittaria

Isännöintimittaria käytetään Mappi-jäsensivujen tunnuksilla. Jos palvelu on jo tilattu yrityksellesi, kirjaudu sisään käyttääksesi Isännöintimittaria.

Kirjaudu ja avaa Isännöintimittari