Työn pirstaloituminen on kuin navigointia tuntemattomassa saaristossa myrskyn lähestyessä. Taitava purjehtija osaa luovia kaikenlaisissa tuulissa.

Isännöintiliiton ja Ammattiliitto Pron webinaarissa sukelletaan pirstaloituneen työn hallintaan. Tässä kohtaamisessa tutkimme ja opimme tarpeellisia työelämä- ja ajattelutaitoja työn helpottamiseksi ja kokemiseksi merkitykselliseksi nyt ja tulevaisuudessa.

Webinaarissa keskustellaan seuraavista aiheista:

• millaisia välineitä tulisi olla oman tilan hallintaan monenlaisten vaatimusten keskellä
  • tulevaisuuden työ muuttuu, miten luoda ITSE haluttua muutosta siitä selviytymisen sijaan

Aiheesta on kertomassa organisaatio- ja työyhteisövalmentaja Matti Henttinen MindBodyPartners Oy:stä. Webinaarin moderoi Aki Salo Isännöintiliitosta.

Osallistumisehdot:

Webinaariin voivat osallistua Isännöintiliiton jäsenyritysten henkilökunta ja Isännöintiliiton paikallisyhdistysten henkilöjäsenet. Webinaariin ilmoittautumalla hyväksyt lomakkeelle täyttämiesi tietojen luovuttamisen Isännöintiliiton jäsenrekisteriin ja webinaarin kumppanille.

Webinaariin osallistuminen tapahtuu omalla tietokoneella. Linkki webinaariin toimitetaan osallistujille webinaaria edeltävänä päivänä. Webinaarin chattitoiminnolla pystyt esittämään asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia kysymyksiä.

Tapahtumaan ilmoittautumalla hyväksyt yhteystietosi luovuttamisen webinaarin kumppanille ja Isännöintiliiton jäsenrekisteriin. Webinaarin kumppaniyritys vastaa webinaarissa esittämiensä tietojen oikeellisuudesta.

Tutustuthan myös tapahtumaohjeisiimme.

Webinaarin kumppanina: